Thanks For Your Support

Monday, November 25, 2013

i love premium beautiful corset!

Oh...i really love premium beautiful corset...!!!

confident je rasa bila corset selembut sutera ni melekap di badan.

Sebagai ibu pada tiga orang anak, sal perlukan sesuatu untuk support badan supaya cergas bertenaga untuk menjalankan rutin harian sebagai ibu yang . Premium beautiful memang sesuai sangat untuk orang yang tak konsisten untuk amik supplement tambahan pada waktu yang ditetapkan sebab bila dengan hanya pakai premium beautiful je, badan terus rasa full of energy!

Kesan far infrared ray yang ada pada setiap bebenang premium beautiful corset sangat membantu untuk melancarkan peredaran darah sal supaya segala toksin dan peluh asid yang ada dalam badan dapat dikeluarkan secara semulajadi iaitu melalui peluh dan sistem pencernaan kita iaitu dari pembuangan air besar dan kecil. Coz toksin badan memang biasanye akan dikeluarkan melalui pencernaan kita. 

Sebab tu bahaya tau kalau tak membuang sehari at least dua kali sebab badan akan mengumpul banyak toksin yang boleh menyebabkan badan kita mudah sakit...dah tu mula la sakit sana...sakit sini...bila dah sakit mula lah nak kena cucuk sana...cucuk sini..hehee ;)



Pakai premium beautiful pinggang pun tak de lah sakit bila setiap hari nak kena dukung baby gebu yang almost 10kg ni. Kalau tak de support dari premium beautiful, mau azab jugak la sal rasa coz after pregnant damia n danisha dulu sal dah pernah merasa betapa memulas dan menyucuk nye pinggang tiap kali bangun tido dan bila duduk lama di pejabat. Sampaikan nampak bongkok badan jadi nye bila pinggang mula sakit n lenguh belakang menjadi-jadi.

As mother of three yang pernah melahirkan, sal suggest sangat buat uol yang ada masalah sakit pinggang atau slip disc untuk pakai premium beautiful. 


Lagi satu nak menyelit, sal suka sangat dengan sabun ketiak marine essence.
see....sampaikan confident sangat untuk buat pose macam ni kan..hahahaa







Teringin nak cuba premium beautiful atau dah ada tapi tak tau apa kelebihan premium beautiful corset ni untuk anda??? Boleh je hubungi sal untuk maklumat lanjut tentang product superbrand no 1 di pasaran ni.

Dan teringin nak tau teknik berkesan untuk generate income dengan killer products bersama top leaders circle??? Boleh hubungi sal dan agent TLC yang sah sekarang.


Salleha Roslan
011-16311641 (whatsapp)

No comments:

Post a Comment