Thanks For Your Support

Thursday, March 27, 2014

BB Plus Collagen dan Premium Beautiful ~ Appointment with cik pramugari

Hari khamis yang indah!

Alhamdulillah walau malam tadi lewat balik dari class B32, tapi pagi ni tetap bangun dalam keadaan yang segar bugar. Salah satu rahsia untuk kekal cergas di awal pagi adalah, tido malam mesti nak beralaskan Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) sebab fungsi BVSM aka tilam kuat ni adalah untuk mencas semula tenaga badan yang telah hilang sewaktu seharian kita bekerja di waktu siang.

Premium beautiful dah pakai...bbplus collagen dah minum...baru la confident nak pergi appointment dengan cik pramugari petang ni 


 Huhuhuu tapi di awal waktu pagi tadi, macam biasa la sal n en suami akan usung anak-anak keluar sekali dan im so happy bila tiba waktu cuti sekolah sebab tak perlu tergesa-gesa keluar rumah seawal 6 pagi.

 Semua pun sibuk nak join mama selfie ;D
Triple D yang sangat menghiburkan...


Kalau nak tau, kat area saujana utama ni, nak keluar dari laluan sawit elmina ni mesti makan masa almost 30 minutes...so memang sempat sangat la kalau kami nak berselfie dengan new monopod yang di beli dari kak e-car nazrin ni...siap boleh selfie sampai kering bateri ;)


muhammad danish shafiq yang suka tarik shawl mama!!!
Geram tau sebab dalam tiga-tiga anak, muhammad lah yang paling suka sangat buat mama nampak comot.


Then after 6pm dengan keadaan hujan sal pun berjalan menuju ke mcd sri damansara untuk naik satu kereta dengan iynas n myra untuk ke nilai di mana client kami kali ni adalah seorang praamugari MAS.

Senang sangat nak berbisnez online dengan TOP LEADERS CIRCLE ni bila kita full use kan ilmu yang mentor dah berikan. Bukan beri berbayar...tapi siap beri secara percuma. Ilmu yang di pelajari memang akan nampak sukar bila kita tak biasakan diri untuk amalkan. 

Tapi bila kita sentiasa amalkan segala ilmu yang dikongsikan sampai berbuih mulut mentor, in shaa Allah lama-kelamaan client yang akan cari kita untuk dapatkan product yang superbrand dengan harga yang berpatutan.



Ready to go!
Jalan nak menghala ke nilai bila hari hujan ni memang la agak sesak sikit especially bila tembus area puchong. So, weol berenti untuk solat maghrib dulu kat kawasan rehat plus di area puchong.

Almost two hours perjalanan dari bandar sri damansara ke nilai bila campur hujan dan jem ;)

Thats y, sal salute sangat dengan mana-mana usahwan yang cekal hati untuk ke sana ke mari untuk appointment di waktu hari lepas berkerja ni sebab cabaran nak sampai ke destinasi yang ditetapkan untuk berjumpa client tu memang sentiasa akan berdepan dengan cabaran.

Sebab tu kalau boleh elakkan buruk sangka dengan kejayaan seseorang sebab di sebalik kejayaan mereka pasti teselit kisah pahit manis yang telah mereka lalui untuk sampai ke laluan sekarang. Tak kan ada kejayaan semudah petik jari dalam dunia ni.


Tak tau pulak yang cik pramugari MAS ni ada kucing yang sangat gebu dan comel...ohhhh!!! i love cat so much! lama taak belai kucing sejak mula bela anak ni. Sampai-sampai je umah client, nampak si dobot ni terus weol serbu. Tapi dobot macam malu-malu pulak kan.


Boleh tak diorg ni penggeli nak pegang kucing...hahahaa..
iynas omar n ammyyra atyka antara penggeli kucing tapi in the same time diorg suka kucing...huhuu cam ne tu?


Muka dobot yang stress bila di gomol-gomol.
Dobot ni kucing betina tapi nampak macam jantan ;D


Dobot merenung muka bbplus ku..huhuhuu ;)

Lepas selesai mengukur dan memberi penerangan tentang premium beautiful corset dan benefit bila sedia kan beberapa senarai nama dari kalangan kawan-kawan pramugari client tadi, weol pun berpakat nak makan willy satay kat ramal junction.  

Tapi apa kan daya, cepat pulak willy satay ni habis kan. Murah betul rezeki mereka bila satay buatan mereka mendapat yang luar biasa.


No choice.
iynas n myra order chezy wedges n sal amik char kuey teow untuk isi perut yang mula berkeroncong. dan waktu ni dah almost 11.30 tapi bila perut lapar n rasa nak makan, weol memang akan makan je. Sebab nye:
kami adalah pengguna tegar premium beautiful corset dan biasa amalkan minum air garam buluh.



Sedap jugak wedges ni.
ni memang gambar terakhir untuk malam khamis tu sebab sampai je wedges ni, sal n the gang memang focus habis kat makanan ni sampaikan nak reply mesej prospek pun jadi tak ter reply.





No comments:

Post a Comment