Thanks For Your Support

Thursday, March 6, 2014

Day 3 at Gold Coast, Australia (Sea world and Gala dinner)

Hari ketiga sudahhhh!!!!
Cepat nye masa berlalu....Hari ketiga kami di gold coast australia ni di isi dengan penuh keriangan dan kegembiraan yang tak dapat nak diluahkan dengan kata-kata berapi bagai...hahahha masing-masing mula jadi remaja belasan tahun balik bila sampai kat sea world gold coast ni.

Cuaca hari ni memang agak terik berbanding hari pertama kami tiba di brisbane...cuma walau panas, tapi angin dia tetap sepoi-sepoi bahasa seakan memahami kami yang memang dah sebati dengan cuaca panas jerebu di malaysia..


Sebut pasal jerebu ni, alangkan nikmatnye di saat Malaysia dilanda jerebu teruk ni sal dapat bawa ahli keluarga keluar bercuti ke negara-negara yang cantik dan segar udaranya. Apa pun Alhamdulillah masih di beri nikmay untuk bernafas walau dalam keadaan sesak jerebu di kuala lumpur ni.


Oh Sea world...!!! Sea world memang worlddddd lah!!!

Rasa nak repat lagi bawa damia, danisha and danish ke sini...Mesti diorang happy sampai melopong bila tengok dolphin, singa laut, jerung bagai...jerung??? huhuuu jerung dalam aquarium.


















Tiket masuk sea world ni lebih kurang RM300++
Kalau nak pegi sendiri semata-mata nak masuk sini memang tak lah kot. Tapi alhamdulillah dengan business jual baju dalam, jual sabun, jual collagen, jual kopi, jual shampoo ni sal dan adik beradik top leaders circle yang lain dapat masuk sea world gold coast ni dengan PERCUMA...!!!!!!!!!


With side line yang sangat sporting...Bakal DDM Irdawati... ;)



Gambar dengar mentor wajib ada.
Sebab kat sini la masa paling sajak sekali untuk nak mesra-mesra alam dengan pemimpin. Kat oversea la paling best untuk bergelak sakan dengan mentor dan family business yang lain.















Best tak siap boleh naik helicopter untuk tengok pemandangan satu gold coast yang memang subhanallah sangat cantik..!!! melancong antara perkara yang boleh membuka mata dan hati supaya makin bersyukur dan melihat kebesaran Maha pencipta.





























































Fish and chip yang buatkan rasa nak menambah-nambah lagi makan.
Benda free memang best ;)

Jet ski show ;)









Dalam monorail dapat duduk dengan CDM otai B32 cdm kak lini.
Sempat jugak la korek beberapa tips kak lini.







Nak balik hotel dah. Malam ni ada gala dinner.



No comments:

Post a Comment