Thanks For Your Support

Tuesday, March 18, 2014

premium beautiful membantu masalah keputihan

 Masalah keputihan antara faktor wanita sukar hamil.

"Keputihan adalah satu simptom yang dimana menunjukkan seseorang wanita itu dijangkiti bakteria/kulat pada alat sulitnya. Pesakit juga boleh menjangkiti pasangan. Jika tak dirawat keputihan boleh menyebabkan jangkitan pada saluran kencing, sukar untuk hamil dan jangkitan pada bayi dalam kandungan. Salah satu cara untuk merawat keputihan secara semulajadi ialah dengan mengambil makanan seperti yogurt dan kultur hidup."



Antara sebab-sebab keputihan:
# antibiotik
# perubahan hormon estrogen dalam badan(elakkan minuman n ubat ber steroid macam tongkat ali,kacip fatimah n minuman isotonik)
# sexual intercourse
# sexually transmitted diseases (STDs)
#mental stress
#tidak menjaga kebersihan
# spermicides dalam sabun n cream pencuci
# pencuci kemaluan wanita eg:bedak n spray
# panties yang tidak menyerap seperti nylon pantyhose
# tampons



Antara Komplikasi Yang Mungkin Berlaku Jika Tidak Dirawat :-

    * Kemandulan Akibat Rosaknya Organ Reproduksi Terutama Saluran Fallopian
    * Gangguan Haid
    * Barah Servik
    * Jangkitan Saluran Kencing
    * Kesakitan DLL




Alhamdulillah dari testimoni client nadh ni dia bagi tau dia dah ada rezeki untuk hamil anak kedua setelah sekian lama menunggu dan alhamdulillah jugak masalah keputihan dia semakin berkurang lepas dia berikhtiar dengan rawatan semulajadi melalui pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL corset.

Untuk yang teringin nak mencuba kaedah rawatan alternatif untuk keputihan dan membantu kesuburan boleh la try premium beautiful corset. Ataupun anda juga boleh cuba amalkan herba maharani yang memang terbukti lebih dari 300 tahun dalam membantu membaikpulih dan menjadi alternatif rawatan untuk masalah kesuburan dan keputihan.

Corset kesuburan dan keputihan




Herba maharani
Sekotak RM88

Herba maharani ni antara amalan yang permaisuri china sejak 300 tahun yang dulu. Terbukti baik dalam memelihara sistem peranakan wanita. Dan terbaik untuk membantu menyelesaikan masalah keputihan.


Untuk pertanyaan mengenai premium beautiful dan herba maharani boleh je hubungi sal atau nadh ye...In shaa Allah kami sedia membantu untuk berkongsi pengalaman kami sepanjang setia menggunkan products superbrand ni ;)

Salleha Roslan
011-1631 1641

Nadh Aina
017-528 6770

COD untuk anda yang berada di kawan lembah klang, negeri sembilan dan melaka.

No comments:

Post a Comment