Thanks For Your Support

Wednesday, July 16, 2014

Danish 1st Walk

#throwback




Sabar itu indah...hahaahaa...Part membeli apa-apa barang macam ni memang menguji kesabaran jugak...sebab kalau nak beli untuk sorang, memang semua pun request nak jugak...nak tak nak kena la cakap "ambik la nak"












Aktiviti pemilihan kasut.
Mama suka color merah menyala!
Baru lagi semangat Danish nak jalan...n semangat la mama n ayah nak kejar ;)

Ni lepas aktiviti JTX business talk yang diadakan di TLCC dari pagi tadi oleh pihak HQ. Lepas seharian tunaikan tanggungjawab dan amanah untuk menuntut ilmu, terus amik triple D n bawa diorang ke One Utama untuk beli apa yang diorang nak.


Memang dah jadi kebiasaan sal untuk pastikan di hari sabtu dan ahad mesti akan adakan masa untuk bawa anak-anak berjalan walaupun sekejap. Sal pernah membesar di peringkat umur diorang, jadi faham sangat dah yang budak-budak ni happy sangat bila parents dapat luangkan masa walau pun sekejap je dengan bawa diorang ke shopping mall.. Lagi pun Damia n Danisha bukan jenis yang meminta-minta benda yang tak tercapai di akal mu...kebiasaannye memang diorang request something yang kita as parent rasa boleh untuk tunaikan ;)

Menggembirakan keluarga terdekat kan antara kaedah mujarab untuk menjemput rezeki...Jadi selagi mampu n tak membebankan tak salah untuk happy kan anak-anak kecik ni dengan bawa mereka ke tempat yang diorang suka n belikan apa yang diorang inginkan. Kita bekerja pun untuk nak happy kan diorang. Selagi masing-masing ada hayat, tunaikan je apa yang jadi impian mereka...kanak-kanak pun ada impian, elakkan dari mereka memberontak akibat impian mereka yang jarang-jarang dapat ditunaikan.

1 comment: