Thanks For Your Support

Thursday, July 17, 2014

Zalora My

Tercari-cari fashion untuk raya tahun 2014 ni???
Tak payah pening-pening.....sekarang segalanya di hujung jari kalau rasa malas sangat nak keluar untuk shopping.

Semua orang biasa dengar kot ZALORA.COM.MY
Laman web yang menjual online baju fashion-fashion terkenal dari pereka tempatan dan jenama antarabangsa.

Mudah sekarang ni nak dapatkan apa pun kerana segalanya di hujung jari.
Sal pun jadi rambang mata bila masuk je www.zalora.com.my

Rasa macam semua nak.
Tapi tak boleh..kena kawal nafsu nak membeli tu.
Tak boleh membazir just untuk kepuasan diri semata-mata.
Lagipun dalam business ni, even kita dah pegang 5 figures income sekali pun, cara untuk uruskan perbelanjaan turut di ajar. Sampaikan mentor selalu pesan "saving tu paling utama"

Jangan berbelanja ikut nafsu sebab nanti kita yang lesu bila bajet segala bajet lari akibat terlalu ikutkan rasa nak membeli.

Tak dapat beli semua pun, dapat dua tiga helai pun jadi lah. Geram pulak tengok baju cantik-cantik kat zalora tu. Antara fashion terkini yang sesuai untuk kita pakai raya ni adalah dari pereka tempatan yang memang sentiasa come out dengan new ideas untuk hijabis dan hijab fashion.

RIZALMAN
JOVIAN
MELINDA LOOI
etc

Ni la antara collection
Yang jadi igauan Sal...Astaghfirullah...sabar...sabar...control lebih sket nafsu nak membeli tu. Tapi sebenarnye sal jenis yang tak berapa suka beli baju online sebab bila badan slim ni, nak kena beli yang sedap-sedap terletak kat badan dan tak menggelebeh. 

Uol tau tak kenapa orang yang tegar dengan PREMIUM BEAUTIFUL corset ni bertuah sangat bila diorang jadikan pb as pakaian dalam harian?
Sebab nye adalah, bentuk badan diorang lebih kemas dan biasa nye bentuk badan pemakai premium beautiful ni lebih mudah untuk sarung segala jenis baju yang siap terjual kat pasaran sana.

Contoh la kan...
Masa sal 48 kg dulu, memang kategori slim bila berat below 50kg kan...
Tapi bayangkan lah, bila nak pilih baju punye la payah sebab biasanye tang PUNGGUNG akan sendat sebab masa tu punggung agak menggelebeh ke tepi..Kira nye punggung lebar la. Bila jadi keadaan macam tu, tu yang agak susah sebenarnye nak dapatkan baju yang sesuai dengan kita.

Dan bila mula sarung Premium Beautiful Corset, rasanye sekarang ni kalau beli baju apa sekali pun, memang nampak kemas dan terletak je sebab body kita dah ada shape jam pasir. Fuh...pakai corset pb dan pakai baju-baju dari Zalora...Memang cantik lah kan ;)


















Range harga kat Zalora pun not bad, murah jugak antara RM100 ke RM499
Memang berbaloi la kalau beli sebab free delivery lagi.

So buat uol yang nak cuci mata untuk dapatkan baju raya moden 2014 ni boleh la ke Zalora.com.my

Dan kalau nak dapat shape macam model-model zalora kat atas tu boleh cepat-cepat contact Sal sebab sekarang ni sempena raya ada promo Premium Beautiful Murah. 
Just bayar RM100 Sebulan.

Untuk maklumat lanjut tentang Premium Beautiful Cepat-cepat hubungi Sal.

#Premiumbeautifulexpert
SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641





No comments:

Post a Comment