Thanks For Your Support

Monday, April 6, 2015

Mumpreneur on Friday

Yayyy it's friday. Lovely friday ;)

Earn What You Deserve as a Mumpreneur


Being a mumpreneur is tough. 
u’ve got all the usual business balls to juggle, but u have to fit them around toddler tantrums, sick children, broken sleep, piles of laundry and everything else a mums does. Mums in business are often motivated by needing family-friendly work rather than an entrepreneurial urge and our learning curve is a steep one.


Hari ni hari jumaat. I love Friday sebab setiap jumaat akan ada majlis ilmu di Centre kami di Top Leaders Circle Centre. Free class untuk semua usahawan TLC yang berimpian untuk bebas masa, bebas hutang dan bebas berbelanja. 

Hari ni OOTD pilihan sal adalah Zawara top and shawl Zawara. With long pant favorite dari H&M.

Accesories :
Belt from Rina Salleh
dan rantai tu dari the street booth kat e-curve. Every saturday and sunday uol try la datang ke the street the curve untuk dapatkan accessories murah kat sana. Coz orang perempuan ni kalau bab accesories ni tak payah beli mahal-mahal la kot coz kita kan cepat boring.Hehee.

And as always, untuk dua bulan ni sal suka bawa bag hitam dari Michael Kors ni. Niat hati nak upgrade handbag ke Gucci atau LV pulak, Tapi bila fikir kan balik apa kata sal buat tabungan bag untuk terus grab Chanel atau Dior terus kan. Kalau dah every two months asik spend almost two thousand untuk beli bag kan, so why not starting from now terus buat tabung bag je ;)



Tapi siang tadi pagi-pagi lagi dah keluar ke Shah Alam seksyen 7 untuk fitting client yang dah excited sangat nak pakai PB Corset.

Anak-anak still tido tapi angkut je satu persatu masuk kereta. Masa belum jadi CDM dulu rasa ya Allah berat jugak cabaran nak usung ke hulu ke hilir tiga orang anak serentak. Paling tak boleh tahan masa tengah pregnant dulu...pun cabaran yang sama sal lalui...usung anak dengan usung perut serentak untuk setiap business appointment. Tapi alhamdulillah sangat berbaloi pengorbanan kami suami isteri bila kami berdua dapat bagi full commitment pada anak-anak tanpa perlu lagi terikat dengan rutin bekerja waktu pejabat.

Masa pergi appointment ni sal pakai seluar putih.
Lepas fitting client terus hantar Damia ke sekolah. Dan lepas tu terus balik rumah tukar seluar masa hubby ke solat jumaat. Rasa longgar nye seluar putih yang dah tiga tahun beli tu. Tak abis-abis kena pegang seluar sambil berjalan. Huhuhu tak selesa nye bila seluar size 31 dulu dah bertukar rupa jadi 26.


Ni la dia seluar putih yang sal pakai siang tadi dan seluar hitam HM yang sal suka pakai tu.

Sampai hati tau premium beautiful ni buat pinggang n pinggul mengecut...nyaris tadi seluar nak terlucut masa hantar Damia pergi sekolah...pagi tadi kan nak keluar cepat, so sal pakai la seluar putih tu...seluar tiga tahun lepas...

Dah balik rumah ni bila letak bertindan macam ni, baru nampak banyaknyeeeee beza badan dulu dan skrg...dari M terus jadi XS...memang jimat masa n jimat belanja betul bila buat pilihan untuk jaga badan dengan pakai premium beautiful...Buat uol yang tengah pertimbangkan untuk slim dengan pb corset ni, tak perlu la kot fikir lama-lama lagi...amik je...pakai dari skarang...bila fikir secara logic, pb tak mahal pun...memang jimat duit uol yang suka sangat everymonth tukar-tukar ubat kurus...silap-silap boleh bagi kesan mudarat pada badan bila selalu amalkan makan ubat kurus sebarangan. Lagi pun nak risau apa sebab dalam internet ni terlalu banyak real testimoni berkaitan pb. Kami tak pernak ciloks testimoni product sesiapa. All testimonies yang ada adalah client kami sendiri punya testimoni ;)



Black and white top Bianca Blouse from ZAWARA. 


Sal memang kerap pakai baju yang di beli dari Zawara Kota Damansara sampaikan selalu terima mesej dari readers yang bertanyakan "sis jual dress zawara ke?" huhuuu..memang tak jual la dik...akak pembeli setia je...Tapi kalau adik nak pakai premium beautiful, ye akak jual.. Pakai baju zawara lagi bertambah cantik bila ada pb corset tersarung kat dalam. Nak free fitting pun boleh. Just hello hello kak sal ye;)

I'm ZAWARA LOVERS
Thank u Zawara coz repost my entry untuk Bianca Blouse Black and White ni. 
Kalau uol tengah search price for Bianca Blouse ni, harga dia RM79 satu. No GST Charge coz Zawara kata mereka tanggung charge GST.


With premium beautiful expert yang sedang di gilap ilmu dan teknikalnye. This is the best part of TLC. We train the trainer. Don't declare urself as an expert bila ilmu teori and practical tentang pb kita tak gali dan amalkan.

So readers, be careful ye untuk dapatkan pb corset ni. Pastikan uol dapatkan service pb dari authorized agent atau lagi best pegi stalk dulu facebook, instagram dan blog agent tu...beli dari agent yang active sahaja. Sebab pb ada service before and after sales.


With TLC Mater Trainers
CDM Nur Fadzliah
CDM Salha Zain
CDM Izyan Liyana


Tak tau kenapa kami berempat boleh pulak pakai color yang sama. Black and white. Memang energy sama ni!


Kusyuk serap ilmu.

Our mentor, icon sohonita Malaysia tak pernah jemu berkongsi ilmu dan idea pada seluruh usahawan TLC yang serius ingin mengubah hidup dri biasa-biasa pada something yang lebih luar biasa.


This is ex web master from PIDM. Dari life keluar pagi balik malam, tapi hari ni beliau merupakan top mentor dan pakar IT kami di Top Leaders Circle. Ramai tertanya-tanya betul ke kami dapat ilmu FREE bila sign up menjadi usahawan TLC? Jawapannya memang YESS dear! tu la kelebihan bila berniaga bersama Top Leaders Circle coz kami ada akademi sendiri yang beroperasi setiap minggu untuk melatih usahawan yang bermula dari zero sekalipun. Coz business ni sangat flexible untuk anda yang selalu sibuk tak ada masa untuk buat sesuatu yang boleh menambah pendapatan.


O Group after class.


Ni antara rutin selepas sesi perkongsian ilmu di majlis ilmu TLC setiap jumaat. Nak keluar dari kebuntuan, majlis ilmu la tempat nye.


With Cik Yaya.
Love ur spirit dear. Always follow 500% tindakan mentor yang terbukti bertindak dan berjaya. Beruntung kita bila buat business bermentor ni kerana sentiasa ada lapisan mentor-mentor yang akan guide dan back up setiap tindakan kita untuk berjaya dalam business ni.


In shaa Allah copy paste sahaja tindakan mereka yang berjaya, hasil nye kejayaan juga akan kita perolehi. 

Untuk anda yang tercari-cari peluang untuk tambah pendapatan at least 500 ke 5000 sebulan dengan masa yang fleksible, anda boleh segera hubungi Sal melalui Whatsapp di 011-1631 1641 dan in shaa Allah buat anda yang serius nak ubah 360 darjah kehidupan, Sal akan guide step by step supaya anda turut sama capai  peluang untuk BEBAS MASA dan BEBAS HUTANG serta BEBAS KEWANGAN.



No comments:

Post a Comment