Thanks For Your Support

Thursday, April 2, 2015

Kisah seorang Mumpreneur, Mother Of Three, Premium Beautiful Expert





Nak masuk keje dah wink emoticon
From 5 figures jom shot untuk 6 pulak...berangan biar sampai ke bulan...in shaa Allah ada jalanNya...bukan tamak, tapi perlu.




Lepas service client ‪#‎PremiumBeautiful‬, service Shining Star ni pulak...dari 100k beliau tanam azam nak buat 300k sales pulak every month...everyday is a new opportunity to reach that goal...focus, believe n achieve!! U can do it DDM Farhana Ramli.


Dari Batu cave-Selayang Mall-Batu Cave-TTDI Jaya....Singgah Space U8 Bukit Jelutong ni dulu untuk Maghrib dan Dinner sekali before ke rumah Client dan ke Class Dolomite.

Paling suka fitting client kat sini sebab tak ramai orang and surau dia pun besar, cantik, bersih dan selesa.

 Damia memang mamarazi...

Anak- anak belajar melalui permerhatian. Scary kan..so seboleh-bolehnye usaha untuk tunjuk contoh terbaik dari percakapan dan perbuatan.

 Ni la surau Space U8 TTDI Jaya ni. Kat dalam ni tak banyak sangat outlet baju ke apa. Kedai makan pun ada foodcourt dia, Restoren Subaidah 24 hours and Subway. Ada MBO kalau uol nak tengok wayang dalam ni. Dan ada playland macam yukids, JKids, Kidz Paradise tu tapi nama dia Amanville...

 Besar kan surau dia. Siap keliling surau ni ada air terjun kecik lagi.
So kalau duduk sunyi-sunyi dalam ni memang rasa macam duduk tepi sungai sebab bunyi air tu mengalir.


After Maghrib ready untuk ke rumah client yang beli Premium Beautiful by cash. Tq kak iza sudi berurusan dengan sal. Sebarang masalah tentang pb boleh refer sal nanti ye.


Lepas tu dari TTDI Jaya terus ke Batu Cave semula untuk sesi pembelajaran.
Learn before earn. Nak jadi Expert perlu ada ilmu. Jual product ribu-ribu kena ada ilmu. Jangan aniaya customer dengan ilmu sebarangan. Dah la GST MEMANG STRESS so jom kita ke class belajar redakan tekanan seramai mungkin rakyat Malaysia.

wink emotic
Bagi kami GST = Gaji Sendiri Tetapkan 
wink emoticon

Learn before earn...ilmu boleh tukar jadi income.




Full house...best sangat duduk dalam zone positif bila mentor selalu ingatkan untuk sentiasa pandang kelebihan sesiapa saje...


In shaa Allah beberapa bulan lagi kami semua akan diterbangkan sekali lagi secara PERCUMA...!!!


 Top Leaders Circle after 12 midnight ;)


Ikut kan diorang ni sampai esok pun nak stay sini. Non stop rujuk aktiviti masing-masing...ni antara my shining star yang sangat komited dengan majlis ilmu DDM Safriza Azwani dan Ujie Rozianah.


Balik rumah amik anak-anak kat rumah inlaw dan continue masak nasi dengan telur sambil cicah acar buah dan sambal ketuk...memang maveles makan nasi panas-panas masak sendiri di pukul 2.30 pagi dengan Damia Danisha Danish yang berselera makan air tangan mama walaupun just telur aje pun...hehehhe.



No comments:

Post a Comment