Thanks For Your Support

Friday, October 16, 2015

Premium Beautiful Expert at Bukit Jelutong

Hari ni ada appointment bersama Business Owner di Bukit Jelutong.

Teruja bila berpeluang untuk amik feel rumah-rumah bernilai Tujuh Angka kat Bukit Jelutong ni. Paling membanggakan adalah kebanyakkan owner rumah mewah kat sini rata-ratanya adalah melayu.In shaa Allah tak mustahil satu masa nanti Sal juga akan mula merasa duduk di kawasan kejiranan lima bintang ni.


Ingat lagi tak Business Partner sal yang pernah sal sharekan tentang beliau yang ada featured dalam Magazine Mingguan Wanita bulan September lepas? Kalau uol yang tak berkesempatan baca article beliau di Mingguan Wanita, uol boleh ke link ni Datin Qeera Dan Premium Beautiful

Berjumpa dengan wanita kaya berjaya dan humble ni merupakan satu rahmat buat sesiapa saje. Bagi Datin Qeera niat beliau untuk berniaga Premium Beautiful Corset ni bukan lah semata-mata kerana duit, tapi lebih kepada ingin berkongsi kebaikan yang beliau sendiri sudah merasainya. Akibat jatuh cinta dengan PB Corset, maka hari ni Sal menemani Datin Qeera ke rumah kenalan beliau untuk berkongsi kebaikan PB. Dan seperti biasa, bila seseorang mula memahami kepentingan product, maka mereka akan mula nampak peluang business yang ada hasil dari pemakaian Premium Beautiful.

Sewaktu berkongsi tentang PB Corset dan peluang jana pendapatan yang ada melalui Premium Beautiful ni,  client yang merupakan ahli perniagaan ni sangat teruja bila dapat tau yang business PB ni memang boleh memberi pendapatan lumayan dan memberi balik modal dalam tempoh yang tak memakan masa yang panjang.


Lepas appointment pula Sal ke sini, Zawara Coffe Bukit Jelutong untuk menikmati Machiatto Latte sementara tunggu en husband datang ambil untuk ke weekly class TLC. Best kan bila kita boleh pilih kat mana je kita nak berkerja dan bila-bila masa je nak berkerja. Cost overhead pun tak de la sampai memeningkan kepala. Sebab business ni kami hanya perlukan internet dan kenderaan sahaja. Rasanya kalau tak buat business ni pun, internet dan kereta tetap perlu di bayar tanpa ada sebarang income tambahan bulanan pun bila kita hanya duduk saja.


Lepas dinner and hantar anak-anak sekejap ke rumah in law, terus ke Dolomite centre untuk class mingguan kami. Bila berniaga ni kita tak boleh fikir kita je, sebab kita ada network yang sentiasa menjadikan kita contoh mereka dalam business ni. Jadi tanggungjawab untuk hadir ke majlis ilmu sangat-sangat lah perlu untuk dilaksankan tak kira jauh atau dekatnye kita.

Resipi untuk berjaya semua orang pun tahu. ILMU BERTINDAK RUJUK maka akan terhasil lah KEJAYAAN. Bila pincang salah satu, maka kejayaan sukar untuk datang pada kita. Alasan semuanya logic. Tak de satu pun yang tak logic. Cuma memang tak logic bila nak berjaya tapi letak alasan always kat depan.


Alhamdulillah di TLC sentiasa ada leader yang bertanggungjawab memainkan peranan untuk memastikan rakan kongsi follow track yang betul untuk sama-sama berjaya.

Kelebihan menghadiri majlis ilmu adalah: Semangat tak sempat nak luntur. Tak kisah la walau dah 100 kali belajar benda yang sama pun, tapi bila ada di majlis ilmu ni pasti akan buatkan kita tak sempat nak layan isu-isu negetif yang sentiasa ada disekeliling kita. Mahukan aura positif? Maka dekatkan lah diri di zone-zone positif. Makin kita menjauhkan diri dengan majlis ilmu, makin sukar untuk kita berjaya.


Terima kasih abang-abang PA System yang sentiasa ada untuk support kami di Top Leaders Circle.





Group Photo after class. Thank u buat semua yang bertanggungjawab pada diri sendiri dan sangat bertanggungjawab pada network dan bakal network. 

Sebagai leaders, busines ni business kita.
Jangan sentiasa ambil mudah dengan letakkan tanggungjawab sepenuhnya untuk CDM-CDM yang galas peranan kita untuk pandaikan rakan kongsi kita. Bagi yang mempunyai rangkaian network, tahniah kerana anda sanggup berkorban masa, tenaga dan wang ringgit untuk hadir ke majlis ilmu. Ada yang datang dari Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor semata-mata untuk menjalankan tanggungjawab. Tanggung jawab pada diri sendiri dan tanggungjawab pada rakan kongsi.

Bila kita rasa ilmu kita dah cukup di dada, itu petanda yang sangat bahaya kerana ilmu tak kan pernah cukup. Jadi apa kata betulkan yang biasa, biasakan yang betul.



With Ainul. Thank u Ainul tak pernah miss class sejak mula berniaga.

Ni mummy Ainul dalam business ni. Her mentor. Myra.

This is our fighter Kak Ujie. Sejak jadikan class tempat charge ilmu dan semangat, tindakan dan result kak ujie sentiasa on track.


This is my beloved protege. Saf. Antara anak business penyejuk hati. Antara yang always follow dan tahu kadab berguru. Thank u saf always jadi yang terbaik.

And last but not least, this is my beloved protege also. Thank u uol sudi luangkan masa untuk sama-sama mainkan peranan dalam business ni. Buat-sorang-sorang confirm susah nak jadi, tapi bila sama-sama bergabung, in shaa Allah confirm jadi melambung-lambung.

WE NEVER DREAMED ABOUT SUCCESS.
WE WORKED FOR IT!

No comments:

Post a Comment