Thanks For Your Support

Thursday, February 18, 2016

Fitting Premium Beautiful Di Kompleks Pegawai Kanan Polis Kelana Jaya dan Business Chat Bersama Saf and Team

Hari ni hari khamis. Pagi tadi berkejar ke HQ SHOM untuk restock product hot pilihan ramai rakyat Malaysia. And now bersedia untuk on duty bersama Premium Beautiful Expert team Saf pulak. Yang best nye bila dah jadi fulltime mama dan berkerjaya bebas masa ni, anak-anak sentiasa kami boleh usung sepanjang masa. Alhamdulillah kira kurang sikit la peluang untuk nak serahkan tanggungjawab jaga anak pada parents sendiri atau pada pengasuh.

Kenapa tak cari bibik???
Panjang cerita nya kalau sal nak share kan kat entry ni. In shaa Allah banyak masa terluang nanti sal share kan kenapa sal tak gunakan khidmat bibik untuk jaga anak. Dan kat sini nak buktikan pada uol yang nak berjaya kat luar sana, tapi always jadikan anak sebagai alasan untuk susah nak ke mana-mana, sebenarnya apa yang kita fikirkan memang tu lah yang kita akan dapat. Bila kita dah always letak dalam kepala yang "susah nak bergerak sebab anak-anak tak de orang nak jaga" so memang hasil nye adalah "yang susah-susah aje" kita akan dapat.

Jadi starting from now, ubah cara berfikir. Always tune minda yang anak adalah sumber kekuatan walaupun disebalik tabir kejayaan dalam menguruskan keluarga dan berniaga, hanya kita dan DIA je yang tahu apa cabaran di sebalik kejadian. Tapi jangan risau, bila letak Allah dan impian kat depan, kesabaran kita yang akan jadikan kita manusia yang menang.


Malam pulak ada appointment fitting wife pegawai kanan polis di Kelana Jaya. Macam tak biasa pulak kan, mama ayah yang buat kerja, Muhammad Danish Shafiq yang akan keletihan lebih ;)


Pewaris legacy perniagaan mama ayah ni sentiasa jadi peneman setia mama setiap kali ada appointment untuk fitting Premium Beautiful Corset. Thank you Damia and Danisha yang always enjoy dengan kerjaya mama sekarang. Kalau dulu mau mencebek muka masing-masing nak hantar mama masuk ofis setiap pagi...Alhamdulillah sekarang NO MORE 9 to 6 PM lagi dah. Mama ayah dah boleh kerja ikut masa sendiri dah. Dan masa bekerja yang kami akan pilih kalau hari biasa adalah selepas zuhur dan selepas isyak. Kerja dua waktu untuk generate more than 20k permonth. Nothing impossible bila kita mulakan dari awal. Permulaan je rasa macam penuh tekanan, sebab kita tak biasa lagi dengan perubahan hidup yang baru. Tapi lepas beberapa proses kita lalui dengan penuh sabar dan tawaduk, in shaa Allah makin lama business ni makin menyeronokkan. Ok la kan susah sekejap 2-3 tahun untuk happy tanpa tekanan selama bertahun-tahun.


Seronok dapat share kebaikkan Premium Beautiful Corset bersama wife pegawai polis ni. 


Muka dah macam Amy Mastura dah. Now shape badan pun confirm akan jadi sama semula macam Amy Mastura.






 Before fitting tadi spend time dengan team Safriza yang majoriti nye datang dari Terengganu. 


 Terima kasih saf, Qila Che Man, Kak Ujie dan Liyana Tahar sebab sudi invite kak sal sama-sama dalam O GROUP uol tengahari ni. Dan terima kasih untuk komitmen masa, tenaga dan wang kecil yang uol korbankan untuk sampai ke short meeting kita hari ni.


Yang best nya business networking ni adalah kita saling lengkap melengkapi antara satu sama lain sebab fitrah setiap manusia dilahirkan di atas muka bumi ni adalah dalam keadaan yang tidak sempurna. Jadi bila berkerjasama dalam kumpulan, apa yang kurang ada je antara satu sama lain yang boleh tampung  kelemahan yang ada. No wonder la wujud kata pepatah, bersatu teguh bercerai roboh. 


Serius uol, makin lama buat business ni memang makin menyeronokkan. Tengok aje la muka mereka ni, penuh keceriaan walaupun halangan dan cabaran kehidupan datang silih berganti tanpa henti.

If let say uol pun teringin nak jana pendapatan separuh masa atau sepenuh masa sekalipun bersama team PB Expert kami, jangan segan-segan untuk hubungi sal di nombor yang tertera di bawah entry ni ye. In shaa Allah 500-5000 sebulan confirm akan ada dalam akaun pendapatan bulanan uol. Sebab bisnez ni simple je, bisnez copy and paste je segala gerak kerja mentor. Tapi lagi meletop bila copy and paste tu disertakan sekali tindakan yang creative.


 Candid picture ;)
Tengah diskus nak buat pose apa. 





Pose wajib PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT Top Leaders Circle yang semakin menjadi ikutan ramai :D



Untuk uol yang nak kan bentuk badan idaman, cepat-cepat contact sal untuk free fitting dan kalau berkenan boleh deal sampai jadi with special price and tip top service from us.

SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641

No comments:

Post a Comment