Thanks For Your Support

Tuesday, June 28, 2016

Premium Beautiful Expert nak berbuka puasa Ramadhan di Kelab Saujana Utama





Hari ni hari ke dua bulan Ramadhan 2016. Before keluar fitting Premium Beautiful pada client di Subang Bestari, datang Kelab Saujana Utama ni dulu untuk booking and buat payment untuk Iftar dengan family minggu terakhir cuti sekolah ni.

Outfit Of The Day. 

Shawl : Arzu
Top : White top Burberry
Pant : The Element
Shoe : No Brand :D


Damia

Danisha

Danish


 Explore kawasan Kelab Saujana Utama.

 Alhamdulillah pool Kelab dah cantik dan bersih sekarang ni. Nak suruh diorang terjun tak sempat dah sebab mama nak pergi fitting client PB kat subang pulak.


 Actually sepanjang cuti sekolah ni kami semua di beri nikmat demam panas. Dari sorang ke sorang yang lain pun berjangkit. Yang paling kesian kena Muhammad la. Memang bila anak-anak tak sihat, perhatian yang penuh akan di beri sehabis baik pada mereka. Alhamdulillah dah dua tahun mama ayah tak perlu terkejar-kejar amik MC dan apply EL untuk makesure anak-anak dijaga rapi sepanjang demam panas.

#PentinyaTimeFreedom



Lepas selesai urusan booking iftar di Kelab Saujana Utama tu terus ke sini untuk fitting client cash Premium Beautiful. Tinggi lampai orangnya. Lemah lembut je. Lepas bersalin ceasar terus client ni decide nak pakai Premium Beautiful.

 Then bawa triple D ke Tesco Mutiara Damansara pulak nak beli vacum sebab esok ada pembantu rumah nak datang kemas rumah and vacum pun dah rosak so kena la beli baru terus.


 Bila dah berani bawa Damia Danisha Danish keluar rumah, mean kena bersedia la untuk berani keluar duit belikan apa yang diorang idamkan. Tak bagi tak sampai hati...Kesian takut kempunan. Nak pulak kalau bab makanan. Apa yang diorang teringin nak makan, sebolehnya bagi aje la selagi ianya tak memudaratkan.


 Keep calm and shop on.


Nak beli vacum aje la konon kan. End up macam-macam beli. Vacum tu hanya la alasan terbaik untuk buatkan husband lembut hati nak bawa pergi tempat shopping.


Sebab tu kefahaman membeli belah lelaki dan perempuan berbeza.

Lelaki : Lepas beli, belah.

Perempuan : Lepas beli, masuk kedai sebelah :D




No comments:

Post a Comment