Thanks For Your Support

Sunday, March 25, 2018

Diamond Free Group Coaching With CDM Azlan Deraman


           

Leaders become great not beacause of their power. But because of their ability to empower others.

Dengar kata semua dalam ni tak lena tido lepas dapat duduk semeja dengan Multimillionaire Mentor yang dah berpengalaman 17 Tahun berniaga dalam business yang sama.


Business ni simple je calculation dia. Kalau tak untung, rugi. Kalau rugi mesti tak puas hati punya kan. Jadi untuk sentiasa maksimumkan keuntungan, sebaiknya, teruskan follow je rapat-rapat strategi dari mentor yang dah berpengalaman luas dalam bidang yang sama.


Yang coaching kami secara percuma ni adalah Multimillionaire mentor yang berasal dari Kelantan. Masih ada lagi slang Kelantan beliau walau dah puluhan tahun menetap di rumah besar yang cantik di area Kuala Lumpur.


Sebelum berkerjasama dengan isteri tercinta beliau dalam menjalankan perniagaan ni, beliau merupakan seorang Engineer di sebuah syarikat terkemuka negara. 


Pernah menghiasi cover majalah business ternama negara "PERSONAL MONEY" bersama barisan jutawan terkemuka negara, Dr Irfan Khairi dan jutawan hartanah yang lain. 


Hari ni kami sangat bertuah kerana di Coaching secara Percuma oleh ICON NETWORKING negara ni. Rahsia 17 tahun juara dikongsikan tanpa tapis.


Khusyuk kesemua batu permata ni mendengar dan melihat hasil kira-kira yang dibentangkan oleh CDM Haji Azlan Deraman.


Terus tak senang duduk bila dapat strategi padu dari insan yang 17 tahun berniaga tanpa henti ni.


Dalam business networking ni, Mentor sentiasa tekankan konsep memenangi bukannya mempengaruhi. 

Bahaya bila bawa ajaran mempengaruhi. Bagi sal, ia ibarat membakar dan membunuh diri sendiri tanpa kita sedar.


The best way to success, just follow ur heart, follow the best and become the best dengan menaikkan antara satu sama lain. Bila kita di atas, kita tarik orang lain untuk bersama di atas. Bila kita di bawah, tak perlu mempengaruhi orang lain untuk simpati dengan kisah sedih kita. 

Berjaya ada cara, gagal ada sebabnya. Nak berjaya, teruskan follow mereka yang terbukti real berjaya.

Terima kasih master sifu untuk ilmu yang sangat berharga buat kami semua.

Let's be part of our team.

No comments:

Post a Comment