Thanks For Your Support

Tuesday, March 27, 2018

Premium Beautiful Seremban

Hari ni jauh sikit kami bergolek. Dari rumah ke Seremban. Jarak perjalanan adalah sejam setengah. Cuma sejak berniaga ni, kepala dah tak blocking pasal jarak. Bagi kami, semuanya dekat je. Maybe sebab kemahuan yang mebuak-buak dan makin buat rasa makin seronok.


Seronok la dapat bantu orang lain jana pendapatan. Sebab memang jadi dream setiap wanita nak berkerjaya sambil anak membesar depan mata. Jadi, nak dapat peluang besarkan anak depan mata, kena la belajar generate income dari sekarang.

Misal kata la, uol ada impian nak berenti kerja, sal sarankan jangan la terus berenti je. Sebaiknya biarlah sambil berkerje, uol cuba usaha kuat dalam berniaga. Belajar jual produk orang dulu. Amik pengalaman berharga dari berniaga. Buat sungguh-sungguh selama setahun dua ni. Nanti income dah melebihi dari gaji kerja hakiki, masa tu uol dah boleh decide dah sama ada nak stay berkerja atau terus quit dan focus berniaga je.

Macam sal dulu, 2 tahun berkerja sambil berniaga. Tak berani lagi nak terus berenti. Sebab tak nampak lagi jalan yang terang untuk berniaga masa tu. Ye la kita kan orang baru, zero knowledge tentang bisnez. Jadi, mesti nak kena sabar. Tak boleh ikut hati, nanti hutang sedia ada tak habis bayar, kita yang mati kena kejar dengan bank.

Sal memang jual product orang je. Senang. Sebab tak payah pening kepala nak buat banyak kerja. Nak fikir pasal setup company, buat product baru, nak cari kelulusan kkm jakim bagai, nak fikir packaging, nak kerah idea untuk buat game marketing yang bapak besar, nak labur duit untuk jana sistem canggih manggih.  

So yang sal buat, just mulakan business dengan modal yang ada kat tangan. Tak perlu kusut-kusut pasal modal. Sebab zaman sekarang, siapa work hard but smart, memang dia la yang akan makin ke depan.


Elemen nak berjaya dalam business ni simple je. Kita kena sentiasa upgrade Ilmu. Dah ada ilmu mesti kena bertindak dengan ilmu. Sebelum bertindak, semasa bertindak dan selepas bertindak pulak, sebaiknya rujuk Mentor. Mentor kami biasanya adalah mereka yang menarik kami dalam business ni. Macam sal, sal suka berguru dengan guru yang sama je dari awal sampai sudah.

Contoh, macam business Networking ni, memang dari 2011 sal berguru dengan Multimillionaire mentor kami CDM Haji Azlan Deraman dan CDM Hajah Siti Rohana.

Untuk Copywriting dan Internet Marketing pulak, sal berguru dengan Cikgu June Mohd Som

Untuk ilmu Tafseer, sal prefer berguru dengan Ustazah Dato' Dr Fatma Al-Zahra

Buat masa ni, tu je la guru-guru yang sal belajar dan ilmu mereka sal ajarkan pada team. Semua nya berkait. Cuma masa belajar ni, kita berguru dengan guru yang mahir dalam bidang masing-masing.

They are my great leaders from Melaka. Selain empire Melaka, mereka juga punyai empire di Singapore. Bisnez ni Makin Lama Menyeronokkan. Sebab suami bila dah support, mereka akan support gile-gile. Permulaan je mereka jual mahal sikit. Bila dah tengok semangat wife lain macam, mereka la yang akan bertindak sebagai tulang belakang yang kuat.


Sekarang ni pun dah macam wajib pulak kan kena ada extra income. Bukan la sebab tak cukup duit, tapi sebab duit kita makin lama makin kecik nilainya. Kenaikkan kos sara hidup tak sepadan dengan gaji. Untuk yang bijak amik peluang, memang mereka akan jadi orang yang beruntung dari segi ekonomi.


Kita tak mampu ubah ekonomi dunia. Ekonomi negara pun kita tak boleh ubah. Yang kita boleh ubah, hanya lah ekonomie keluarga kita sendiri.


Tahniah team Selatan. Stok ni semua pun alhamdulillah licin dah. Sebab dalam team kami, kami akan train mereka yang bermula dengan komitmen, untuk boleh laju macam the flash dalam internet marketing. Nak pulak dalam Free Cost Marketing. Kalau ada bajet lebih, tak salah pun nak buat ads marketing. Tapi 90% my team pantas meroket hanya dengan gunakan teknik Free Cost Marketing je.

Kami combinekan ilmu dari sifu marketing, dan ilmu cikgu copywriting kami, untuk kami kongsikan pada team. Dan Alhamdulillah, yang konsisten tiruvasi memang mereka dah capai kejayaan yang sama.


Anak-anak pun seronok tengok perjalanan mama ayah berkerja.


Let's be part of our team. Simple sangat plan business ni untuk yang berimpian nak buat bisnez dari rumah dan jana sekurang-kurangnya RM500-RM5000 sebulan.


Memandangkan dah masuk waktu Maghrib, jadi kami singgah dulu di RNR Dengkil untuk jalankan tanggungjawab yang paling utama.

  
Thanks Damia Danisha Danish sebab sentiasa behave sepanjang ikut mama dan ayah ke mana saja.


In shaa Allah anak syurga mereka ni semua. Amiin.


Nasib baik ada bekal roti dalam kereta. Tu yang kat tangan masing-masing ada roti gardenia Vanila. Sal kalau Gardenia tu memang suka yang Vanila je. Dulu suka jugak jagung dengan coklat. Tapi sejak ada Vanila, memang tak nak dah Jagung dan Coklat. 


Muhammad tu kan, dia memang suka minum susu atau makan sambil gentel hujung baju. Macam dalam gambar tu. Kalau tak pakai baju, dia akan gentel puting dia sendiri. Huhuu. Tak tau la nape habit dia macam tu.


Kelaparan dah semua. 


Order aje la apa yang ada kat rnr Dengkil ni. Asal boleh isi perut dah, cukup Alhamdulillah. Yang penting, air kena sorang satu. 



Senarai Agent Premium Beautiful Terlatih di Seremban


Salina Salleh
010-202 3555

Mazlina Alias
017-384 7285

Ikasukmayati
011-1032 8085


Zati Azhan
013-333 3446

Maslia
018-383 3635

Marlia
019-685 4386

Liyana Anuar
013-306 6945

And juga boleh dapatkan product pilihan yang lain dari agent-agent sah kami ni seperti:

Selimut BVSM
Marine Essence
Herba Maharani
Pad Bio Seleza
Cozuma 
EziClean
BBPlus Collagen
Garlic Tablet
Min Kaffe
Min Cha
Infinence
Bio Ever
Garam Buluh
Alfalfa
Nlicious
Dsaji Chef



No comments:

Post a Comment