Thanks For Your Support

Wednesday, April 18, 2018

Fitting Premium Beautiful Lovers Di Puncak Alam

Hari ni hari sabtu. Tuptup ada yang wasap tanya kan tentang cara nak pakai Premium Beautiful. PB Lovers ni dah pernah beli Premium Beautiful dari someone else since 2015.

Sekali dah masuk April 2018 ni, PB Lovers ni teringin nak maintain shape semula dengan Premium Beautiful yang ada. Cuma dia tak pasti ok lagi tak pakai Premium Beautiful yang dah almost 3 years tak di pakai tu.

Ok je pakai semula. Lagi bagus. Sebab Premium Beautiful ni pun kan sama je macam baju dalam. Cuma PB Corset ni adalah baju dalam yang ada kesan positif untuk kesihatan dan semestinya untuk bagi impak cantik serta merta secara selamat pada pemakai.

So sal pun advice la PB Lovers ni. Base on my 7 years experience dengan Premium Beautiful ni, in shaa Allah sal akan berikan consultation secara percuma sehabis baik.

Then, client ni pun cakap nak second set Premium Beautiful. Senang nak tukar-tukar nanti. So tak de la bila satu tu basuh, dia ter skip sehari pakai PB Corset ni. 

Actually just ada satu corset PB ni aje pun dah ok. Sebab Premium Beautiful ni kalau basuh pun, dia sangat cepat kering. Cara macam mana nak basuh Premium Beautiful A-Z pun, sal boleh share secara detail dengan uol yang nak tahu cara penjagaan Premium Beautiful yang simple dan betul.

Dah deal tak sampai seharian, kami pun setuju nak buat door to door service. Sal boleh ajarkan PB Lovers ni cara pakai Premium Beautiful yang betul. Nak tengok jugak ok tak Premium Beautiful yang ada di tangan client tu dengan badan dia sekarang. Sebab Premium Beautiful ni tak sesuai di pakai senak badan. Kalau senak tu memang nak kena tukar size.


Hari isnin kami jumpa. Lepas amik anak balik sekolah, sal terus minta tolong husband drive ke rumah Premium Beautiful Lovers di Puncak Alam.

Masa jumpa ni sal explain kan balik apa kelebihan Premium Beautiful ni. Selain dari instant shape, Premium Beautiful jugak terbaik dalam membantu kita untuk minimumkan masalah kesihatan badan. Mean masa kita tengah sihat ni la nak kena prevent dari penyakit. Sebab bila dah mula diagnose sakit nanti, banyak sangat rawatan lain yang terpaksa kita buat.

Hi Mok Cun. 
Jom Fitting Premium Beautiful bersama kami, No 1 Certified Premium Beautiful Expert


Aksi Premium Beautiful Expert bermula. Ni la reaksi muka yang berjaya di rakam oleh anakrazi. 


 Tangan tu wajib bergerak ikut irama bila bercakap.


 First set client ni sebelum ni adalah Premium Beautiful Elegance


Kali ni PB Lovers ni nak try Premium Beautiful Classic.


 Ada yang tanya apa beza Elegance yang grey tu,dengan Classic yang hitam tu.


 Bagi sal, dedua fungsi lebih kurang sama je. Yang Hitam untuk alihkan lemak dengan cepat, yang elegance untuk lock lemak.


 Untuk yang first time nak pakai corset, sal sarankan pakai Premium Beautiful Hitam tu dulu. Biar cepat sikit lemak badan kita dialihkan.


So clear tak apa beza Premium Beautiful Elegance dan Premium Beautiful Classic? Tak clear jugak, wasap sal ye 011-1631 1641 sekarang. Free consultation je. In shaa Allah segala soalan akan dijawab dengan penuh kasih sayang gitew.


 Dah habis potpet potpet pasal Premium Beautiful, jom kita ukur. Ikutkan pengalaman 7 tahun pegang tali tape, dan 7 tahun non stop pakai kan orang Premium Beautiful, tanpa ukur pun Alhamdulillah sal dah confident nak tentukan size Premium Beautiful seseorang. Dah boleh baca size corset individu dengan hanya tau berat, tinggi atau tengok fizikal dia je.


Tapi disebabkan nak buat rekod ukuran pelanggan, jadi sal ukur juga la. Supaya next time bila PB Lovers tanya beza ukuran lama dan terkini, sal boleh bagi rekod mereka siap-siap.


 Alhamdulillah sangat rezeki sal dapat client yang baik baik aje.


 Gitu gaya ukur Premium Beautiful kan. Cara ukur PB Corset ni ada 4 bahagian yang kami perlu ambil kira. Nak bagi sedap-sedap pakai, mesti nak kena expert cara convert size PB ni. Sebab tu, sebaiknya, jika anda berminat nak beli Premium Beautiful, pastikan agent yang anda nak deal tu, adalah agent yang aktif buat sharing PB di social media mereka. MESTI amik kisah aktiviti mereka. Especially aktiviti mengukur dan fitting client. Sebab tak semua agent di bawah bumbung Sahajidah Hai-o ni memiliki kepakaran untuk tentukan size Premium Beautiful yang tepat untuk anda.


Teringin nak cuba Premium Beautiful corset x Fazura?
Free Fitting and Free Consultation 
Klik terus link ni:


 The Real Premium Beautiful Expert

























No comments:

Post a Comment