Thanks For Your Support

Thursday, April 12, 2018

Yess! Menang Free Premium Beautiful Yang Ada Tandatangan Fazura



HQ call. Cakap sal menang. Menang hadiah Premium Beautiful yang ada tandatangan Fazura.

Alhamdulillah happy nya. Dalam banyak-banyak testimoni, sal punya pengalaman pakai Premium Beautiful ni dipilih.

Memang masa contest ni di buka, sambil menulis tu dah cakap dalam hati, aku nak menang, Aku mesti memang! 

The Real Premium Beautiful Expert





Dan our team juga yang merupakan certified agent pun terpilih. Yeayyy. Sama-sama dapat FREE PREMIUM BEAUTIFUL yang ada tandatangan Fazura.

1. Puan Noharyani, Mother Of Three Dari Ipoh, Perak
Sebelum berjodoh dengan Premium Beautiful, habis puluh ribu ringgit dah dilaburkan di pusat pelangsingan. Sejak sarung Premium Beautiful Corset, senang kerja dah. Jimat masa. Invest sekali je untuk maintain slim walau anak dah tiga dan bersalin czer.




2. Puan Zulaikah, Mother of three, dari Putrajaya
Happy ibu anak tiga ni bila baju lama banyak yang dah boleh pakai semula. Premium Beautiful memang memudahkan urusan kaum hawa untuk dapat shape idaman.




3. Puan Khairani, Mothe Of Two, dari Negeri Sembilan
Ibu anak dua ni jadikan Premium Beautiful sebagai teman setia sejak dalam pantang. Posture badan yang bongkok makin ok. Dan shape badan maintain dan lebih cantik dari zaman anak dara.






4. Puan Ain Afiqah, Anak 1, dari Gemencheh
Menarik sharing Ibu anak satu ni. Pakai Premium Beautiful sejak dari zaman anak dara lagi. Pakai dengan tujun nak kurangkan sakit belakang akibat memandu jauh dari rumah dan tempat kerja. Bonus pulak, turun 10 kg bila Corset fazura ni melakap di badan. Untung sangat anak dara yang jadikan PB Corset sebagai pilihan untuk jaga badan dan maintain bentuk badan.




5. Puan Fazilah, Ibu anak 1, dari Negeri Sembilan
Jadikan Premium Beautiful kerana masalah Slip Disc. Alhamdulillah sakit belakang akibat slip disc dapat dikurangkan. Dan dengan support dari tetulang fleksibel Premium Beautiful, aktiviti harian boleh dilakukan tanpa tekanan. 





Tahniah kepada para pemenang #mybeautifulstory!

Kempen #mybeautifulstory telah mengumpulkan pelbagai kisah dan pengalaman menarik pengguna-pengguna Premium Beautiful. Sama ada menggunakannya untuk tujuan kesihatan mahupun kecantikan, rata-ratanya gembira mengenakan set korset Premium Beautiful dan telah menjadikannya sebahagian daripada kehidupan mereka.

Daripada 141 kisah-kisah menarik yang dikongsikan, sebanyak 30 kisah telah terpilih berdasarkan kriteria-kriteria yang telah ditentukan dan mereka bakal membawa pulang hadiah yang istimewa! Untuk pengetahuan anda juga, kisah-kisah ini akan kami paparkan dalam majalah Futuristik pada edisi akan datang.

Semoga kisah-kisah mereka ini menjadi inspirasi kepada pengguna-pengguna Premium Beautiful di luar sana.

Thank you Premium Beautiful Lovers!
#mybeautifulstory

No comments:

Post a Comment