Thanks For Your Support

Friday, March 8, 2019

Another Loket Emas 916 PERCUMA

Alhamdulillah.
Ni kali kedua Sal rela hati hadiahkan team Loket Emas 916.

Seronok sebenarnya bila kita appreciate usaha mereka dengan beri sesuatu. Walau hakikatnya, mereka ni mampu sangat je nak beli loket emas sendiri pun. Sebab sal perati je, emas diorang lagi beso beso dari loket emas yang sal bagi as reward mereka yang focus siapkan pencapaian yang kita dah setting.

Tahniah semua penerima Award loket emas untuk pusingan kedua.
Anda memang layak dihargai.
Semoga sentiasa focus dan bersemangat untuk sama-sama mendaki ke puncak jaya.

Seronok sebenarnya, bila kita dah sampai di puncak, kita turun balik dari puncak, dan teman mereka pulak untuk tunjuk dan ajar bagaimana cara untuk sampai ke puncak. Sebab jika hanya duduk dipuncak, kemudian hanya terjerit-jerit bagi tahu apa mereka perlu buat dari atas puncak, macam tak feel pulak sal rasa. Tu sal la. Sal prefer untuk sama-sama dengan mereka, pimpin tanga, menemani mereka untuk tunjukkan jalan pintas untuk sampai ke puncak. Sebab kadang-kadang, mungkin jalan yang kita pernah lalu tu, ada perubahan. Jadi, bila kita ada bersama di situasi tu, kita tahu nak bagi idea dan adjust kat mana.


Ni Tuan Hafieez kami panggil. Beliau ni memang bukan biashe biashe. Bekerja di sebuah syarikat paling gergasi dan kukuh di Malaysia. Income cecah 5 angka sebulan. Berjawatan Pengurus di syarikat. Tapi, stay humble. Salute sangat. Beliau bijak nampak peluang. Beliau merupakan tulang belakang pada isterinya yang juga cukup hebat dan mengikut resmi padi, Noharyani Mat Sidik.

Bayangkan, suami isteri dalam business ni, dh bergelar Diamond Sales Manager. Dengan total sales cecah hampir 500k.

Ni pulak, ibu anak dua yang sangat power dalam business ni. Power sebab tangan ada dua. Tapi macam-macam kerja beliau mampu lakukan. Dan sepajang tahun lepas, beliau tak putus penuhi target untuk cecah 4 angka. Tahniah Suzy. Orang Sabah memang hebat bha.

Jadi, jika anda berminat nak berniaga di Sabah, boleh juga hubungi Suzy 010-294 7031

Ni pun orang Sabah bha. Hebat kan orang Sabah. Jom orang Sabah, kita buat income tambahan keluarga. Hanya goyang jari saja. Boleh buat dimana-mana dan bila-bila masa. Tiada tekanan. Kerana konsep team kami, enjoy-enjoy saja tapi tetap focus dengan impian dan matlamat. Tahniah Hedra.

Tahniah Kak Yati. Kak Yati ni dari Terengganu. Walau jauh dari mentor, tetap boleh siapkan pencapaian untuk pentas anugerah bulan April 2019 ni.

Ni dia, testimoni kurus 10 kilo dalam masa 3 bulan. Aisyah Zazuri. Ibu anak 2. Dari Johor, ke Meleka sampai la menetap di Banting, Aisyah tak pernah putus asa untuk terus ke puncak jaya. Orang Banting atau Sepang yang nak belajar buat 100k sebulan, boleh je contact Aisyah di 014-338 9190

Ni pun dari Sabah bha. Aduh. Hebatnya orang Sabah. Sentiasa sahut cabaran. Ni ibu anak tiga. Bukan biasa biasa juga ni. Berkerja di Jabatan Kerajaan. Kerja sangat busy. Masa shift. Tapi beliau mampu achieve apa yang beliau sendiri inginkan. Dan kali ni, adalah kali kedua Ieka Kimieka terima loket emas ni. Tahniah Ieka. Orang KLIA, Nilai yang nak dapatkan Premium Beautiful ke, Shake Me ke, Min Kaffe ke, Herba Maharani ke, Ezi Clean ke, atau apa sahaja product Sahajidah Hai-o, boleh la cari ieka di 011-1032 8085


Boleh klik link ni untuk kisah kejayaan mereka yang berjaya dapat loket emas 916 masa Oktober 2018 lepas.



Berminat nak jana 1,000 ke 10,000 sebulan?
Jom daftar ahli dengan RM47 sahaja. Dan every step will be guided.

No comments:

Post a Comment