Thanks For Your Support

Sunday, March 10, 2019

Ramai Akui Lega Sakit Belakang Dengan Premium Beautiful

Bismillah

Love my job. Bila kita so passionate dengan apa yang kita buat, kerja jadi seperti leisure activity je kan.

Dah hampir 8 tahun sal dengan aktiviti fitting Premium Beautiful ni.
Merata tempat dah sal pergi. Tak kira la berpanas hujan berembun. Pagi petang siang atau malam. Sampai pukul 1 pagi fitting pun ada jugak. Dan semestinya, siap usung anak-anak dari mereka baby sampai la dah remaja ni.

Senang tu tak datang bergolek. Sedangkan nak makan ayam golek pun kena buat kerja dulu. Kan. Hehe.

Kerja akan jadi senang bila kita dah mula belajar bersabar dengan kesulitan di awal kita bermula dulu. Tak ada benda yang senang dalam dunia ni. Nak kawin pun tak senang. Nak beranak pun tak senang. Nak besarkan anak pun bukan senang. Persediaan untuk alam kemudian kita pun, lagi la tak senang.

Sepanjang 8 tahun dalam dunia fitting Premium Beautiful ni, pelbagai ragam sal dah lalui. Dari ragam tu yang buatkan sal makin matang dan improve apa yang kurang. Dan alhamdulillah, 90% yang sal jumpa, semuanya adalah yang baik-baik belaka, Customer tak cerewet. Sangat bertolak ansur. Dan ada yang jadi kawan sampai sekarang. Dari tak kenal, boleh jadi rapat hanya dengan berurus niaga.

Terima kasih Allah hadirkan mereka buat sal
Dan terima kasih Allah sebab hadiahkan suami, dan keluarga yang baik.
Sahabat seperjuangan yang baik.
Mentor yang baik-baik.


Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Pagi ni, sabtu, sal ada appointment dengan seorang adik berusia 28 tahun. Asal dari Kedah. Beliau ada masalah sakit belakang sebab angkat barang berat terlalu kerap. Sambil nak kurangkan sakit belakang, Premium Beautiful boleh juga secara tak sengaja kurangkan berat badan si pemakai. Sebab bila sakit belakang ni kan, nak buat kerja apa pun terganggu kan. Rasa nak marah pun iye jugak. Sebab dah sakit.
Jadi, jangan tak percaya, premium beautiful korset adalah antara bengkung terbaik yang sangat membantu melegakan masalah sakit belakang kita yang tak tertanggung tu.


Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Kakak Damia ada tuisyen pagi ni dari pukul 8 pagi sampai 1 petang. Jadi, seperti biasa, mama dan ayah akan bawa sekali anak-anak ke mana saja. Dan biasanya masa diorang baby dulu, diorang akan berkampung dalam kereta. Kalau 2-3 jam mama appointment, maka 2-3 jam la engine kereta akan di hidupkan dan dimatikan. Pengorbanan untuk berjaya tu mesti ada. Sebab nak berjaya mesti sanggup berkorban. Jika tak sanggup berkorban, kita kena sedia untuk menanggung beban.

Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Alhamdulillah. Dah hampir 8 tahun ni, anak-anak pun dah boleh berdikari. Dah tak rasa tekanan macam baru bermula dulu. Dulu di awal membina kerjaya sebagai usahawan online, memang tak tipu, tekanan jugak. Sebab Sal suami isteri masih berkerja. Anak masih kecik. Bibik tak ada. Dengan nak komit kerja hakiki, dengan nak komit class class dan perjumpaan yang disediakan kumpulan business, dengan memenuhi appointment bersama client, dengan anak-anak yang tak sihat berselang seli. Dengan aktiviti keluarga. Dan macam-macam. Memang serabut kepala nak manage masa masa tu. Nak pulak pernah pregnant dipertengahan jalan masa berniaga ni. Pregnant anak solah Muhammad Danish Shafiq. Lagi bertambah letih badan kusut fikiran. Tapi, kena belajar bertenang. Nak pulak bila deal dengan ragam manusia yang sentiasa berbolak balik hatinya.

Nak ubah hidup kan, ujian mesti tak kan lari. Bila kena uji, bersyukur la. Sebab kita selected person. Allah uji bukan nak menjatuhkan kita. Tapi DIA uji sebab nak naikkan darjat kita je sebenarnya. Kena sentiasa baik sangka dengan segala musibah dan ujian yang Allah bagi pada kita. Dapat susah jangan kufur. Kufur ni bila kita asik mengeluh dan merungut murung bila tengah susah. Dan bila senang, sentiasa tanamkan syukur dan tetap rendahkan hati dengan sesiapa pun yang kita jumpa. 


Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Kan sal kata. masa kecik diorang ni berkampung dalam kereta. Dah besar ni, senang sikit sebab diorang berkampung kat tempat makan macam ni pulak. Cuma bila dah boleh berkampung macam ni, expenses dia lain pulak. Nak layan demand anak ni, memang ibu ayah kena ligat dan kuat hati untuk mambina ekonomi keluarga. Ni kat Teh Tarik Place Citta Mall. Sambil mama naik atas fitting client, mereka breakfast together kat sini. Sambil tunggu makanan sampai, nak tenangkan Muhammad tu, memang kena bagi jap dia tengok video karton dia kat Youtube kids.

Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Ready for measuring and fitting Premium Beautiful.

Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Adik ni kata, lama dah beliau survey Premium Beautiful ni. Dan beliau sangat berhati-hati untuk nak dapat kan agent Premium Beautiful yang sah ni.


Dari oktober beliau dah mula mesej sal. Dan alhamdulillah on March ni, Beliau decide nak pakai terus Premium Beautiful full set.



Thanks for your trust. Semoga mendapat manfaat dari memakai Premium Beautiful secara konsisten.


Sambil tu, bawa Muhammad dan Danisha tengok perabut kat Harvey Norman Citta Mall ni. Muhammad nak katil biru ni. Dia nak tidur sendiri kata dia."Muhammad Berani" ecehhhh. Ok jom kita tengok nanti. Mudah-mudahan anak soleh mama ni memang berani dan sentiasa jadi khalifah yang terbaik pada keluarga dan agama.


Boleh guna ke sampai dia besar nanti? 


Cuci mata pun best kan.


Suka katil yang simple tu. Senang nak alih-alih nanti kan.

Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Suka warna kuning. Ada pulak meja makan warna kuning kat sini. Harga full set meja makan warna kuning ni RM3,991

Premium-beautiful-subang-shah-alam-kl-min kaffe-herba-maharani-shake me cocoa-harga-murah
Lepas tu match kan dengan kerusi ni kan. 


Meja makan kuning yellow.


Cuci mata tengok perabot cantik di Harvey Norman Citta Mall. Ni yang best buat bisnez ni. Bila appointment kat mall je, kita boleh la selit sekali soping or window shopping.

No comments:

Post a Comment