Thanks For Your Support

Wednesday, June 19, 2019

Invitation for CDM Raya 2019



Alhamdulillah. Tahun ni kali ke 6 sal di jemput secara exclusive oleh Sahajidah Hai-O Marketing untuk diraikan dan meraikan sambutan Hari Raya syarikat.


Majlis sambutan raya yang dianjurkan syarikat ni, biasanya hanya untuk CDM sahaja. Apa tu CDM? Cash Deposit Machine ke?


Bukan.
CDM tu stand for Crown Diamond Manager. 
The highest ranking dalam plan pemasaran business networking ni.


Macam mana nak jadi CDM?
Anda confirm akan CDM, jika anda sudah mendaftar RM47 sebagai ahli. Cuma, nak jadi CDM, perlu la jadi ahli yang ada melakukan urusan jual beli secara berterusan.


Kena menjual ke?
Of coz la sayang,
Business apa yang tak ada proses menjual. Menjualkan memang dah jadi jantung untuk proses mualamat. Bukan business sejati la namanua jika tak ada transaksi jual beli. Jika ada peluang macam tu, bagi tau sal ye, Teringin jugak nak business yang goyang kaki ni.


Macam business yang sal buat ni, kami lebihkan sesi goyang jari. Maksud goyang jari tu adalah, kami full use penggunaan internet. Sekarang kan semuanya online. Jadi, rajin goyang jari, in shaa Allah income juga pasti mari.

Jangan terpedaya dengan ayat bulan bintang yang business adalah MUDAH. Business SENANG. Business tak perlu mejual. Tak perlu cari orang. Kalau ada pun, try la buat sayang. Mesti lambat laun anda akan perasan yang jenis business macam tu, bukan business yang boleh bertahan lama.


Sama juga dalam business Sahajidah Hai-O ni.
Nama syarikat jugak yang naik ranking. Mengungguli carta top 3 lagi. Bila ada individu yang terlebih kreatif wujudkan sistem plan ciptaan sendiri. Kesan dia, kesian pada yang bilisan macam kami. Baru nak bernafas, dah merasa nyawa-nyawa ikan balik. Gara-gara plan corrupt mereka yang hebat tu diviralkan netizen di social media.

Ia ibarat, kerana nila setitik, rosak susu sebelanga.

Tak semua yang buat busines Sahajidah ni penipu sayang. Tak semua scam. Tak semua main harga. Tak semua seperti yang anda selalu dimomokkan.

Yang beri effect buruk pada business Sahajidah ni, hanya segelintir sahaja. Yang seronok menunjukkan power. Hingga plan skim cepat kaya mereka, merosakkan market business yang tak bersalah.


Bersama mentor no 1 dalam SHOM. CDM Ah Chai. Dan uang berbaju putih tu, doktor pakar bius, Dr Rosma.


Jadi, jangan takut untuk bernaiaga. Sebab syarikat sentiasa upgrade segala kekurangan. Sebab tu dah 8 tahun, sal masih ada dalam business ni. Kerana walau berombak tsunami pun kami dalam business, syarikat sentiasa ada untuk support usahawan mereka.


27 tahun bukan masa yang singkat. Kalau anak dara, dah kawin dan beranak pinak dah tu. Jadi, platform bersama Sahajidah Hai-O adalah peluang kerjaya terbaik untuk anda yang ingin menjana pendapatan dengan modal tanpa risiko. Team sal sedia membantu, jika anda inginkan pengalaman berniaga yang menyeronokkan.














My cinta hati.





Suasana hari raya SHOM 2019. Sentiasa meriah.


With Bella. One of marketing person di HQ. 


Emcee yang menceriakan majlis. Hariz dan Bella.





Semanis kurma. Jemputan khas dari SHOM untuk hidangan rohani dan motivasi usahawan sejati.








































No comments:

Post a Comment