Thanks For Your Support

Tuesday, June 18, 2019

Premium Beautiful Seri Kembangan


Alhamdulillah.
Another rezeki cash buyer hari ni. Dari someone yang menetap di Seri Kembangan.

Bulan Ramadhan memang bulan rezeki. Bersyukur sangat banyak rezeki tak disangka-sangka kami terima sepanjang Ramadhan ni.

Dengan promo less 50% Premium Beuatiful. Tu yang customer tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan Premium Beautiful dengan harga murah. Murah la kan bila dah ada less 50%

Syarat nak dapatkan harga murah ni,
50% untuk long girdle Premium Beautiful, bila anda dapatkan long bra atau waist nipper Premium Beautiful, atau kedua-duanya sekali.

Promo 50% Premium Beautiful ni sah sehingga 30/6/2019

Jadi jom la grab sekarang. Peluang untuk dapatkan Premium Beautiful korset murah dari agent terlatih yang aktif dan sah.

premium beautiful seri kembangan serdang
Hari ni, pagi-pagi around 10.30 dah keluar rumah. Dan hari ni hari jumaat. Jadi, kami keluar awal siap-siap dan akan berkampung dalam kereta sepanjang sejam setengah suami tunaikan solat jumaat.

Jadi, ni la antara pengorbanan anak-anak dan suami sepanjang kami berniaga since 2011 dulu.

Anak-anak akan di bawa sekali. Sebab kami tak ada bibik. So semua usung sekali dan akan berkampung dalam kereta je sehingga kerja selesai.


Suami solat di one of surau di pangsapuri Serdang. Tak ingat dah apa nama dia. Ya Allah cepat betul lupa. Padahal tak sampai sebulan lagi.

premium beautiful murah seri kembangan serdang
Dah selesai solat jumaat, baru gerak ke rumah customer. Customer request datang sebelum pukul 2.30pm

Tu yang kami plan masa, keluar awal, solat jumaat di kawasan rumah customer. Supaya mudah dan tak berkejar.

premium beautiful murah seri kembangan serdang
Untuk yang pertama kali nak pakai Premium Beautiful ni, jika anda di lembah klang, Negeri Sembilan, Melaka, Bentong dan tak melepasi Tapah, sal prefer untuk datang sendiri pakaikan.

Supaya senang nak betul-betul pastikan yang anda selesa dan size ngam dengan badan.

Tapi jangan risau, untuk yang terima Premium Beautiful by post dari Sal, jika size tak ngam, anda boleh terus hantar semula dan tukar size yang baru. Sal akan ke Hq dan dapatkan size yang baru untuk anda pakai dengan selesa dan gembira.

Pastikan pakai Premium Beautiful tanpa SENAK.

Sebab expectation orang, pakai korset kena ketat ketat sampai senak.

Untuk Premium Beautiful, anda perlu pastikan ianya tak longgar hingga tak menyentuh kulit. Dan tak ketat hingga buatkan anda senak dan sukar bernafas. 

Senak dan sukar bernafas tu adalah tanpa korset tersebut tak sesuai untuk anda pakai. Jadi, pastikan selesa dan pakai sepanjang masa untuk kesan yang cepat dan selamat.

premium beautiful murah seri kembangan serdang
Gambar muka kurang ayu, semestinya akan terselit sekeping dua.

Bila ko tengah sembang pasal Premium Beautiful punya kelebihan, confirm ko dah tak peduli rupa muka ko macam mana dah lan sal. 

premium beautiful murah seri kembangan serdang
Dan alhamdulillah dari maknya saja yang nak pakai, lepas tahu kelebihan Premium Beautiful ni, terus dua orang anak dara beliau pun disarungkan sekali Long Girdle Premium Beautiful. 

premium beautiful murah seri kembangan serdang
Alhamdulillah rezeki anak-anak. Rezeki raya kami. Tambahan cash dari customer yang ambil 3 Premium Beautiful.

premium beautiful murah seri kembangan serdang
Memandangkan hari ni jumaat, dan dah masuk petang, kami plan tak balik rumah. Tapi berbuka di Aeon Shah Alam. Teringin pulak nak makan Hot Pindang yang biasanya kami makan di Seksyen 10 Shah Alam. Tapi kali ni Hot Pindang Kitchen ada di dalam market Aeon Shah Alam. Jika anda tercari cari tempat best yang selesa untuk makan di Shah Alam, boleh la masuk Aeon Mall dan makan makanan yang ada dijual di stall Hot Pindang kitchen. Lokasi dia dalam supermarket Aeon di depan kedai basikal.

Sambil tu, biasanya bila dapat cash buyer, sal akan tanya anak, ada apa-apa tak yang diorg teringin nak beli?
Kiranya tu sebagai hadiah untuk happykan mereka yang selama ni sabar and behave ikut mama ayah ke mana saja untuk urusan business. 

Bila kita happykan keluarga terdekat kita, in shaa Allah makin mudah rezeki nak melekat. Nak-nak happykan kanak-kanak. 


Dalam konsep rezeki ni, sal yakin pada aturan Allah. DIA LEBIH TAHU apa yang kita perlu. Dan semestinya DIA akan beri ikut apa yang kita minta. Jadi, minta la apa saja dengan Allah. Pasti Dia takkan kecewakan permintaan hambaNya. Jika dah minta pun tak dapat, cuba semak balik, cukup tak kita ikut syarat yang Dia nak kan. Kira bab doa ni pun ada KPI dia. Kena minta dengan sepenuh hati, minta dalam sabar, minta dengan adab, minta dengan istighfar dan menyebut nyebut nama asmaul husnaNya.

Dah puas doa pun tak dapat jugak?
Check cara solat dan punctualnya kita perform solat. 

Sal share experience je. Sebab sal sendiri pun masih lalai dalam jaga waktu solat. Kadang terleka, dan nak habis waktu baru bergerak nak bentang sejadah.

Tapi bila sal cuba amalkan istigfar, imagine apa yang kita sendiri nak kan, solat dengan hati, doa sambil puji guna nama asmaul husna, Alhamdulillah doa tu mujarab. Allah akan bantu kita. Dia akan beri apa yang kita specifickan dalam doa. Jadi, doa pun perlu specific. Walau Allah tahu apa kita nak, tapi biar kita sebut secara specific setiap kali pejal dan buat bayangan sambil berdoa. Buat bayangan seolah-olah kejadian yang kita nak tu sedang berlaku.


Untuk yang dapatkan Premium Beautiful korset dari sal, anda akan dapat FREE pencuci khas Premium Beautiful. 

Pencuci korset PB ni nama dia Natural Wash Premium Beautiful. 

Fungsi Natural wash ni adalah untuk
1. Menjaga korset anda supaya sentiasa nampak baru
2. Memelihara kelembutan dan keanjalan fabric
3. Menanggalkan sisa kulit mati dan toksin yamg melekat di fabric dengan bersih.


Full story ada kat video ni. Story seharian kami keluar rumah, fitting customer Premium Beautiful di Seri Kembangan, sehingga berbuka puasa di Aeon Mall Shah Alam.

Thanks for reading. And thanks for watching.
Semoga doa yang baik-baik dari anda, akan berpatah balik kepada anda. 

Luv,
Salleha Roslan
#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert
wasap.my/601116311641
klik je link fon number tu jika anda berminat nak dapatkan Premium Beautiful Korset dengan harga Jimat dan Free Consultation.

No comments:

Post a Comment