Thanks For Your Support

Wednesday, July 17, 2019

Premium Beautiful Sg Serai Kuang

12 June 2019
After Flash Sales. Ready untuk bertugas selepas seminggu Syawal. 

Masih tinggi permintaan untuk dapatkan premium Beautiful selepas raya.







Hari ni sal berada di Kampung Sungai Serai Kuang Selangor.


Bantu team fitting Premium Beautiful Corset.






Tapi sebelum tu sal dapatkan dulu new set Premium Beautiful untuk client. Fresh from the oven.


Selain dari Premium Beautiful, anda juga boleh dapatkan produk Hai O yang lain dari Sal dan team. Contohnya macam Bio Seleza dan Min Kaffe ni. 


Ni semua short bra yang sempat di jala. Yang lain kena sabar untuk dapatkan new short bra Premium Beautiful mereka. Dan sal mewakili team memohon maaf kerana anda terpaksa menunggu dengan penuh sabar untuk dapatkan Premium Beautiful short bra ni. Short sangat sampai kami short stocks. 


Ready to go to Kuang.

Tapi nak lagi tu posinh jap dengan 6 bungkusan premium Beautiful depan stokis ni.


Macam mana harga Premium Beautiful ni sekalipun, bila orang tau kehebatan Premium Beautiful, pasti mereka tak ragu-ragu nak keluarkan belanja untuk invest pada diri sendiri.


Kita bagi peluang pada permata baru untuk ambil ukuran customer. Buat sambil belajar. Lagi mudah nak faham kan.


Aien ni ibu anak empat. Surirumah. Beliau nak belajar cara jana pendapatan dari rumah. Tanpa modal pun. Hanya daftar ahli sahaja. Kemudian sabar dan berusaha tanpa henti untuk belajar seni bina Free Cost Marketing. Cara business kami ni hanya untuk yang faham bahawasanya kejayaan itu bukan hari ni buat, esok dah kaya. Bukannn. 

Style business kami, siap terus buat dia pasti akan dapat. Buat lebih dapat pun lebih. Tak buat apa, apa pun tak dapat. Even kita dah duduk di pangkat teratas sekalipun. Sebab tu bisnez ni win win situation.


Excited Aien bila dah mula tau cara mengukur pelanggan. Semoga lepas ni akan bertambah bilangan pelanggan Aien.


Terima kasih Aien sekeluarga. Siap jamu air dan kuih lagi. 


Sebelum balik bergambar dulu kat depan rumah dengan Aien. Tahniah Aien. Set Premium Beautiful cash pertama berjaya Aien jual. Macam tak percaya kan yang Aien memang ada potensi diri yang Aien sendiri tak jangkakan. Teruskan jadi magnet rezeki te Aien. Pasti kejayaan demo kejayaan akan menyusul untuk Aien lagi lepas ni.

Untuk anda yang berminat nak dapatkan Premium Beautiful Promo, boleh dapatkan dari kami, team #No1CertifiedPremiumBeautifulExpert

Salleha
Seluruh Malaysia | Brunei | Indonesia | Singapore
wasap.my/601116311641 

Aien
Kuang / Puncak Alam
wasap.my/60176896707







No comments:

Post a Comment