Thanks For Your Support

Wednesday, April 15, 2020

Homework PKP Muhammad Danish Shafiq

English Teacher bagi satu video untuk dengar dan study tentang primary and secondary colours.

Tapi, untuk lebih mudahkan Muhammad faham, kita minta dia buat terus dalam kertas. 

Sebab, dalam belajar ni, nak lebih faham, kita bukan setakat perlu dengar. Tapi perlu bertindak sekali. Baru lebih clear apa yang disampaikan oleh guru. Bila buat, baru kita feel betapa seronoknya pengalaman dari tindakan tersebut.

Dan bila buat ni, dengan mama dia faham sekali 😂

Blue yellow red, primary colours.
Bila campur jadi la pulak warna green, orange and purple.


Primary and secondary colours

homework PKP SKSU
Muhammad tekun menyiapkan tugasan

homework PKP SKSU
Hasilnya


Spell 5 words

homework PKP SKSU

Senang nak buatkan Muhammad ni seronok buat kerja sekolah. Walau kena marah jugak sesekali tu, meleleh air mata, dia tetap teruskan belajar dan siapkan tugasan yang diberi.


Ni situasi biasa bila belajar. Kena tempuh susah payah berair mata dulu. Huhuu. 



Lepas tu kita pujuk la balik. Upah susu. 







Fitting di Kuang.  RM699 while stock last. The Real Premium Beautiful Expert. . . Pakar dalam penentuan size Premium Beautiful dan Therapants. . . Sesuai dipakai semua peringkat umur. Ada custome size dari yang 35kg hingga 150kg. . . Tak jumpa lagi kan, baju dalam yang boleh fitting. Apatah lagi nak dapat repair free. Tak ada di mana-mana. Hanya ada dengan Premium Beautiful korset sahaja. . . Premium Beautiful ni pakaian dalam berFIR yang sangat membantu tingkatkan metabolisme badan. Dan membantu melancarkan darah. Dijadikan pengganti baju dalam harian kita sebelum ni. Dan bila dipakai setiap hari, badan akan cantik mengikut acuan korset. Ianya selamat, cepat memberi effect slim. Kain sejuk. Tahan lasak. . . #PremiumBeautiful #PremiumBeautifulMurah #PremiumBeautifulLelong #PremiumBeautifulTradeIn #PremiumBeautifulElegance #No1CertifiedPremiumBeautifulExpert #KorsetMurahMalaysia #BengkungMurahMalaysia #PremiumBeautifulShahAlam #PremiumBeautifulSubang #PremiumBeautifulDamansara #premiumBeautifulKajang #PremiumBeautifulSerdang #PremiumBeautifulAmpang #PremiumBeautifulDamansara #PremiumBeautifulsaujanautama #PremiumBeautifulKlang #PremiumBeautifulKualaSelangor #PremiumBeautifulJohor #PremiumBeautifulMelaka #PremiumBeautifulSabah #PremiumBeautifulSarawak #PremiumBeautifulSeremban #BengkungModenMurah #BengkungSlipDisc #BengkungScoliosis #SetBersalinTerbaik  #BengkungBersalin #Therapants #PB360Therapants 011-1631 1641 011-1631 1641 011-1631 1641 @salleharoslan







No comments:

Post a Comment