Thanks For Your Support

Tuesday, February 21, 2012

exclusive business meeting with CDM Salha Zain

exclusive business meeting gitu....
hehee...actually business meeting ni diadakan khas untuk calon-calon jam tangan bulan february 2012. mau tak kena panggil meeting, dah masing-masing mula nak pegang income 10k above!!!  fuhhhhh...pengsan jap. 6 tahun keje selama ni pun saya tak pernah rasa pegang sebulan 10k. ni kan tak sampai setahun jagung Alhamdulillah rezeki untuk pegang 5 figures income tu boleh jadi kenyataan!!!

Alhamdulillah.....bila istiqamah dalam business ni makin lama makin besar income. dan makin banyak nilai yang kita boleh terapkan pada insan-insan lain. tu yang best nye bila buat business ni, sebab utama nye kita tak dapat income besar sorang-sorang TAPI kita bantu sorang-sorang untuk dapatkan income besar yang sama macam apa yang kita dah dapat. tak ke best tengok orang lain pun happy bila dapat income besar??? Best kan.



Thanks to our lovely bonda CDM salha mohd zain atas segala ilmu yang tak pernah putus utk kami semua. hanya Allah yang dapat membalas jasa baik dan keikhlasan kak salha dalam membentuk kami mencapai matlamat demi sebuah kejayaan. thanks jugak buat kak salha sebab siap hidangkan bubur singapore lagi after business meeting ni. and siap bawa melawat keliling kondo sekali tu.



go jam tangan... go guangzhou!!!! aaauuuummmmmm


so u all yang nak tau lebih lanjut lagi tentang business ni boleh la contact saya okiessss.

~ 1st income confirm 4 to 5 figures
~ free 5 star package to Guangzhou
~ car fund
~ financial freedom and time freedom

call now!!!
012-3609814

No comments:

Post a Comment