Thanks For Your Support

Friday, February 24, 2012

ohhhh my louis vuitton

Shopping memang kegilaan kaum wanita. sebut je shopping yang sakit boleh terus sihat. nak pulak kalau la dapat shopping benda yang jadi idaman dan igauan selama ni. Orang biasa-biasa selalu kata (senang cerita biawak hidup) buat apa nak membazir beli barang mahal-mahal. Tapi orang luar biasa kata ianya adalah salah satu terapi minda after penat lelah berusaha. Tak salah kalau beli sekiranya memang kita dah mampu untuk dapatkan benda tersebut. kalau dah income 100k without any debts so apa masalah nya kalau nak beli barang yang ribu-riban pun kan. 

Yang pasti sekarang Alhamdulillah selain cuba usaha untuk bagi parent 1k sebulan, dalam masa yang sama dah list kan dah nak grab items kat bawah ni once income dah touch 10k..!!!!! Tak lama lagi je ni. syukur Alhamdulillah. Finally angan-angan nak beli handbag kat KLCC tercapai jugak.




ipad case louis vuitton





Louis Vuitton Neverfull




Louis Vuitton luggage





Louis Vuitton Monogram multicolor speedy




see..sudah berada dalam genggangam my dear sifu. almost 10k LV multicolor speedy ni. Tapi dengan income more than 100k a month apa pun boleh.


Berangan diiringi doa dan usaha memang masuk akal. yang tak masuk akal bila berangan mulut je gerak tapi minda dan perbuatan sentiasa bagi alasan untuk tak bertindak. seronok sebenar nye bila kita berimpian besar. tak salah pun ada impian sebab ianya adalah PERCUMA!!!! tak guna duit sesiapa pun kalau kita ada impian ni. so ladies jangan takut untuk berimpian ye. 






No comments:

Post a Comment