Thanks For Your Support

Thursday, February 16, 2012

preparation for sm/ssm award ceremony

Alhamdulillah sabtu ni 18 february 2012, saya dan rakan kongsi yang lain akan diraikan bagi menghargai usaha kami usahawan baru dalam business ni. best kan bila every achievement di raikan dengan penuh gilang-gemilang, glamour, dan penuh warna-warna keceriaan. naik pangkat je naik stage n asal naik stage je confirm la tu naik pangkat. dan paling best walau pun ni majlis untuk meraikan sales manages dan senior sales manager tapi sambutan dia tak dapat la nak gambarkan kat sini. hanya yang dah pernah pergi ke majlis anugerah hai-o sebelum ni je yang faham perasaan teruja bila berada dalam majlis anugerah yang penuh gilang-gemilang ni.

yang best tu, macam-macam fashion ada nanti. masing-masing penuh glamour dan cantik berseri-seri. almaklum la ni bukan business main-main ye, so income yang kami perolehi pun bukan income yang main-main. bila income bukan jenis yang main-main so memang seri muka tu jadi lain la ;D

U ols yang free sabtu 18/2/2012 ni jom la ramai-ramai ke PGRM cheras, boleh tengok macam mana happening nye majlis anugerah sm/ssm ni nanti. confirm after that korang akan nampak yang business ni memang sentiasa meraikan dan menghargai usahawan yang sentiasa berusaha.


1st time memberanikan diri untuk bergaya dengan fashion ala-ala dress yang tak berapa nak princess ni ;)
damia n danisha confirm dah jelous sebab diorg tak muat nak pakai. but dont worry dear mama kan dah belikan korang dress lain..hehee.




oleh sebab every achievement akan naik stage kan. so dah berangan dah nanti nak pakai baju macam mana pulak untuk majlis diomand. saya suka rekaan hatta dolmat. tak tau kenapa, walau kebanyakkan dari usahawan premium beautiful prefer rizman ruzaini, jovian mandagie, ezuwan ismail, datuk razwan radziwill tapi saya pulak suka sangat-sangat dengan design hatta dolmat. huhuu..mungkin sebab adik hatta dolmat tu sy kenal kot dats y terus set hatta dolmat dah dalam kepala. huhuu.
suka bahagian kembang kat bawah tu je. cantikkk.

 
cantik kan. my mind memang tak boleh lari dari pinkkk!!! huhhh.



ni sesuai dengan tema syarikat. hitam merah.



cantik nye purple.




pun cantikkkkkssss.


simple but i love the colors.


ni pun suka sangat. mmmm...dapat naik stage CDM nanti confirm akan grab satu.






4 comments: