Thanks For Your Support

Tuesday, February 7, 2012

premium beautiful corset VS dot dot dot corset


ya Allah terima kasih atas kesabaran yang engkau telah kurniakan kepada ku pada waktu dan ketika itu...sesungguh nye marah itu hanye bersumberkan syaitan dan nafsu. kalau terus ikutkan rasa marah pasti dah tak nampak lagi kebenaran. kebetulan pula hari tu hari sambutan maulidur rasul jadi saya teringat yang Rasulullah S.A.W pernah ditanya tentang apakah amalan yang dapat membawa ke syurga. Rasulullah berkata, “Jangan marah.” oleh itu bila saya dihadapkan dengan situasi ni memang buatkan sy menahan marah!!!!! Grrrrrrr.... ;)

boleh pulak secara tak sengaja malam tu di temukan dengan seorang hamba Allah yang juga berniaga corset. tapi bukan the one and only corset yang superbrand like premium beautiful ni. lepas diperkenalkan tuan rumah yang saya ni agent premium beautiful, boleh pulak dia buka cerita yang 80% memburuk dan mengaibkan kami usahawan premium beautiful corset. ya Allah... pada awal nye saya rasa kan seperti kena penampar je kat pipi. Tapi Alhamdulillah makin lama hidup makin kuat kesabaran yang Allah bagi. sesungguh nye sabar itu indah.

sepanjang saya berniaga ni tak pernah sama sekali saya di ajar oleh pemimpin saya untuk mengaibkan product lain semata-mata untuk kepentingan diri sendiri. sama sekali TIDAK!!! Nehi..Nehi hindustan kata. dan pengalaman malam tu banyak mengajar saya bahawa saya benar-benar duduk di bawah pimpinan pemimpin yang sangat telus dalam mencari keberkatan dalam perniagaan. kami tidak pernah di ajar memburukkan product, group, syarikat dan marketing plan business lain. 

sesi penghinaan corset kesayangan ramai ni dimulakan dengan sesi demo terhadap fabric pb dan corset dot dot dot tu (tak perlu la saya mention kat sini nama corset tu). That person keluarkan pb yang dah lusuh, nipis, koyak sane sini. Then sesi bermula dgn percikan air ke atas fabric pb. Memang jelas nyata air tak meresap langsung ke atas fabric pb yang setahu saya sangat2 powerful kuasa serapan air nye. boleh baca sini tentang fabric  akwatek akwadyne  premium beautiful ni. tengok keadaan air tak meresap tu buatkan rasa marah mula meresap dalam tubuh coz that person memang demo atas pb yg lusuh dan bertahun pakai n tak pasti cara penjagaan nye. rasa macam nak selak kain and aku pulak nak buat demo atas pb yang tengah di pakai masa tu. tapi tak kan la nak buat keje gile pulak kan buka baju dalam kat umah orang. and dat time mmg datang dgn tujuan untuk memenuhi undangan kenduri doa selamat sempena sambutan maulidur rasul oleh tuan rumah. so set pb memang tak bawa naik rumah dia. tapi kalau sy buat demo tentang kuasa serapan pb kat depan dat person n her group pun buat apa? coz semestinye diorg kata "ada haku kisah" 

helloooo sis!!! If you have a great product, why should worsen other people's products...???? the way you do business is not ethical. away from business ethics okay. yess, i agree yang customers really need to know the advantages of a product, but why to do something that aggravate other products. kalau betul u ols ada product yang hebat kenapa tak cerita 200% about you product. kenapa perlu 200% berhabis cerita keburukan corset pesaing u ols...??? kenapa perlu buat demo dan siap ada printed A4 paper tentang kesan pemakaian premium beautiful yang mengaibkan. sepanjang saya jual berpuluh-puluh premium beautiful corset ni tak pernah pulak ada client yang berbirat badan akibat pakai pb. agak-agak la sis kalau nak untung dalam berniaga ni. memang kita berniaga untuk duit tapi jangan sampai jadi mata duitan dan jangan sampai sanggup merendahkan diri sendiri dengan memburukan orang lain. tak perluuuuu!!!!!!!!!!!

saya sendiri selalu ditanye melalui inbox di facebook tentang perbezaan antara premium beautiful dan dot dot dot corset. tapi sebab sentiasa diberikan ilmu tentang kehebatan products sendiri maka saya hanya akan menceritakan tentang keberkesanan pb corset sahaja dan sama sekali tidak keburukan dot dot dot corset. 

Alhamdulillah...ada sebab kenapa Allah pertemukan saya dengan dat person malam tu. dari situ saya sedar yang premium beautiful memang sukar untuk ditandingi keberkesanan product nye terhadap kesihatan dan kecantikan seseorang. Premium beautiful satu-satu nye corset yang mampu di gelar one stop centre corset kerana 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan. dan percayalahhhhh wahai pengunjung blog ku sekelian, bahawa premium beautiful corset adalah superbrand item yang termurahhhhhh di dunia. 

Antara kesan yang saya sendiri dah rasai adalah ;)

1) no more migraine
2) no more period pain
3) peranakan tak jatuh lagi
4) no more back pain 
5) neutral kan metabolism..coz im hyperthyroid person yang metabolism sangat tinggi.
6) increase blood flow
7) Flushes toxins from the lymph areas
8) Reduces the acidity in our bodies (a more alkaline body is healthier)
9) Improves the immune system
10) Reduces pain associated with all types of Arthritis
11) Relieves muscle spasms
12) Reduces sinus congestions
13) stretchmark 80% hilang
14) selulit buruks pun goneeee.
15) eczema. alhamdulillah tak de lagi. ni la penyakit dari kecik yang susah nak hilang. dengan pb alhamdulillah sembuhhh.
DAN the most important thing yang i suke tentang pb ni adalah abang memang makin bertambah-tambah sayang. hanya isteri yang dah pakai je tau kenapa pb ni di gelar produk abang sayang.

for those yang tengah search tentang corset apa yang terbaik untuk u ols, better segera bertanya pada agent yang komited dengan premium beautiful corset sebelum membuat keputusan untuk membeli sebarang jenis corset. insya'allah hanya mereka yang komited dengan class dan sentiasa service customers  dengan baik saje yang mampu menjawab segala kekeliruan di hati dan minda u ols.

for more info don't hesitate to call me ya 012-3609814 ;)








No comments:

Post a Comment