Thanks For Your Support

Thursday, October 17, 2013

majlis ilmu top leaders circle

Majlis ilmu top leaders circle hanya berkongsi 100% kebaikan produk dan biz plan kami dari 100% memburukkan product dan biz plan pesaing lain...dalam berniaga biar penuh etika baru mudah pintu rezeki nak terbuka 


Bernanah jugak mata bila nampak gambar premium beautiful di banding-bandingkan dengan kaedah yang agak mengaibkan. Bukan mengaibkan product superbrand kami sahaja, tapi sikit sebanyak ianya memberi tempias yang negetif pada kami usahawan tegar premium beautiful yang bersungguh-sungguh dalam berkongsi ilmu mengenai premium beautiful korset.

Kalau product kita hebat, kenapa kita perlu beriya-iya berkongsi secara terbuka tentang kelemahan product pesaing lain? Kalau benar lah produk hebat, why not 100% anda berkongsi sepenuhnye tentang kehebatan produk anda kan? Pengguna sekarang sangat bijak...lagi anda kencang bercerita tentang keburukan orang lain, lagi besar potensi untuk mereka nampak kelemahan diri anda sebenarnye :)

Alhamdulillah di top leaders circle memang kami dah di didik supaya sentiasa menjaga etika bila berkongsi tentang kehebatan product kami sendiri. Sememangnye pengguna ada kepentingan untuk amik tau apa yang lebih dan apa yang kurang tentang sesuatu perkara tapi untuk bersaing secara sihat, tak perlu sebenarnye nak buat perbandingan melampau di mana 100% kita memburukkan produk pesaing lain. 

Sikap peniaga macam ni memang sangat memalukan. Jijik jugak dengar dan lihat bila ada peniaga yang sesuka hati mempromosikan product mereka dengan menghentam habis-habisan produk orang lain. 

Beruntung lah kami di bawah syarikat yang sentiasa menerapkan budaya hormat menghormati antara satu sama lain. Tak pernah sekali pun kami di ajar di mana-mana majlis ilmu untuk membawa masuk produk pesaing lain untuk didemonstrasikan kepada peninjau-peninjau dan ahli TLC sendiri.


Sekiranya anda nak mengetahui lebih lanjut tentang top leaders circle, nak mengetahui bagaimana dengan hanya menggunakan social media sepenuhnye untuk jana side income yang bermula dengan 4 angka tanpa cari orang tapi orang cari kita???


contact
Salleha Roslan
011-1631 1641

sorry sal tak buat direct selling ;)





No comments:

Post a Comment