Thanks For Your Support

Monday, October 7, 2013

Seminar power sales bersama Jutawan internet no 1 Dr irfan khairi dan CDM Azlan Deraman

Seminar power sales bersama Jutawan internet no 1 Dr irfan khairi dan CDM Azlan Deraman.

Satu je yang sal boleh cakap MashaAllah...AWESOME!!!!!

Dari hati ikhlas cakap yang seminar power sales di bawah kelolaan pemimpin utama top leaders circle cdm salha zain dan cdm alfaath bermula dengan penuh ceria dan berakhir dengan penuh makna!!!!!!

Bertuah tak terkata bila ilmu yang dikongsikan oleh jutawan internet no 1 dr irfan khairi dan multimillionaire yang merupakan pakar strategi pada top leaders circle ni berkongsi ilmu dan pengalaman mereka sampai kan panas punggung seluruh dewan yang memuatkan hampir 600 usahawan ni!!!!

Arghhhhhhhhhh!!!!
serius.......sal dan adik beradik top leaders circle yang lain dah mula meroyan dengan ilmu yang disampaikan oleh mentor hebat kami irfan khairi dan abg lan ni. semua terus balik dan bertindak sepantas kilat kesan dari ilmu sepenuh hati yang disampaikan oleh speaker jutawan ni.


Hampir 600 adi beradik TLC dan B32 yang hadir ke seminar power sales bersama jutawan no 1 dan CDM multimiliioanire yang sangat pakar dalam memberi strategi berkesan buat kami.



Terima kasih tak terhingga buat dua super top mentor TLC ni.

Dr irfan khairi dan CDM Azalan Deraman.
Ilmu anda berdua sangat hebat!
 Dakwah anda berdua dalam jihad ekonomi sangat membantu kami untuk terus bijak menggunakan social media yang ada dengan sebaik mungkin.


Terima kasih tak terhingga buat mentor kesayangan TOP LEADERS CIRCLE CDM Salha Zain dan suami CDM Alfaath. 
Tanpa dua insan ni menggerakkan seminar yang sangat berapi ni, tak mungkin ilmu yang kami dapat semalam mampu untuk kami perolehi di mana-mana. Dengan TLC, untuk dapatkan ilmu, diri sendiri yang perlu ada rasa mahu...Tak perlu bayaran ribuan ringgit, hanya bayar dengan pengorbanan kecik untuk dapat nikmat ganjaran yang besar.

Kak salha dan abang alfaath......we really love u!!!! :')


Gambar kenangan bersama super top mentor TLC yang merupakan pakar strategi kami iaitu CDM AZLAN DERAMAN dan juga CDM Salha zain dan CDM Alfaath yang sentiasa menjadi penggerak utama perjalanan top leader circle untuk mendaki puncak jaya.

Kalau buat sorang-sorang memang agak mustahil nak jadi.
Tapi bila bersatu hati buat dalam kumpulan in shaa Allah kejayaan pasti menjadi-jadi.

Terima kasih buat yang datang dari johor, melaka, negeri sembilan, pahang dan perak.

pengorbanan anda semua meredah hi way dari subuh ke ampang ni in shaa Allah pasti berbayar dengan kejayaan yang bakal tebentang depan mata nanti. Teruskan usaha, kerana kita dah berada di landasan yang sangat betul. pastikan jangan ada yang sengaja tergelincir keluar dari landasan yang sedia ada. Selagi kita pegang tangan pemimpin kita, selagi tu rezeki kejayaan tak kan putus buat kita.

Buat anda yang nak tahu apa tu TOP LEADERS CIRCLE...nak jadi sebahagian dari TOP LEADERS CIRCLE? boleh la hubungi sal untuk penerangan secara telus bagaimana kami menggunakan sepenuh nye social media yang bermentorkan jutawan internet no 1 malaysia.

Sekarang ni, buat lah bisnez apa pun, jual lah product kecik ke besar ke, mahal ke murah ke...asalkan tahu teknik dan bergerak dengan mentor, jual sabun ketiak pun boleh jadi jutawan internet.


Salleha Roslan
011-1631 1641




No comments:

Post a Comment