Thanks For Your Support

Thursday, October 17, 2013

Travelog : day 1 from KLIA to korea

Sorry pada yang tertunggu-tunggu entry sal tentang percutian ke korea...
Dah nak sebulan baru la ada sikit masa untuk update kisah ke korea ni...fuhhh...macam baru semalam je rasa nye jejakkan kaki ke negara yang glamer dengan bintang-bintang kpop ni.

Kenangan terindah dengan family top leaders circle sepanjang dari KLIA ke korea memang tak mungkin dilupakan.


Besttt nye bila tau-tau je kitorang bakal diterbangkan dengan airbus korean airline. Memang dah tau pun sebenarnye yang kalau bercuti dengan syarikat excellent ni memang kami akan di beri layanan yang istimewa...cuma tak tau la pulak penerbangan ke korea ni weol akan berlepas dengan krew-krew korean airline yang sangat lah comel ala-ala gwiyomi gitu ;)


Mama yang nak berlepas, damia ngan danisha lah yang paling excited campur stress sebab mama pergi tak bawa diorg ;)



wajib bergambar dengan sifu mentor sal ni cdm salha zain dan suami cdm al-faath.
Thank u kak salha sebab sentiasa pegang erat tangan sal dari mula belajar merangkak sampai lah mampu lari-lari anak ke korea.



Bubye damia, danisha and baby danish :')
mama nak naik kapal terbang dah ni...

check in luggage and amik boarding pass dari tour agent.
Best okay trip biz ni sebab segalanye diuruskan oleh orang yang bertanggungjawab. Tanggungjawab kami hanya bawa passport dan siapkan duit shopping je.





My hubby berborak sakan dengan bakal diamond mohd has ujang yang tak sampai sebulan lagi pun turut serta dalam business online bersama TLC ni. In shaa Allah has, next trip has pasti akan menyusul ke perut kapal terbang bersama adik beradik top leaders circle yang lain ye.


Adik-adik kesayangan dalam top leaders circle pun turut sama datang ke KLIA untuk amik aura TLCian lain yang bakal terbang ke incheon. Thanks www.zaiqabeauty.com dan nadh aina...



With owner blog www.zaiqabeauty.com
siap bagi chocolate lagi sebelum k.sal naik flight...tq so much iqa.



hahahaa..ngengada nak buat SARANGHAE la konon.
opssss...dont worry sebab weol ni pengguna tegar  sabun marine essence tau, so memang tak de masalah bau ketiak ye. Kalau uol yang suka guna deodorant tu, sal suggestkan cepat-cepat contact sal atau iqa untuk dapatkan stok sabun marine essence yang sangat berkesan untuk wangikan badan kita secara semulajadi ;)


Sebelum berlepas bergambar dulu dengan TLCian yang lain.


Tempat wajib bergambar kalau kat KLIA.


Yeayyyy happy lah jugak dapat duduk kat tepi tingkap kan. sebab sebelum ni kalau naik flight sal mesti akan dapat duduk tengah je memanjang...memang tak feel...tapi kali ni pun nak feel apa nye sebab berlepas waktu malam pun, bukan boleh nampak view apa gelap-gelap tu...huhuu..

yang penting bantal wangi baby danish mama sempat kaut masuk bag. Wangiiiiii nye bau baby :D


Sepanjang 6 jam dalam korean airline memang sal tak tido lah kan. coz sal memang bukan jenis yang akan tido kalau berjalan jauh. kalau jalan dekat ye, confirm senang pulak nak tido nye...hahhaa...nasib baik la boleh jugak dengar-dengar lagu adele, westlife bagai dalam flight ni. Kalau tak layan dengar bunyi dengkur orang lain je la gamak nye.



Ni lagi satu hal....kul 4 pagi subuh baru dapat makan...nangessss.
punye la lapar, dah nak sampai incheon baru la dapat makan ommelete ni. Tu pun macam tak cukup je portion dia untuk sal yang memang kuat makan ni.


Sekian, sebahagian travelog kami top leaders circle ke korea.
Tunggu la pulak ye episod hari ke dua sampai kelima lepas ni. In shaa Allah doakan sal akan update secepat mungkin. Kalau tak memang bulan depan pulak la korang kena tunggu ;)




No comments:

Post a Comment