Thanks For Your Support

Thursday, December 19, 2013

Pudarkan parut jerawat dengan BBplus collagen

Ni antara testimoni bbplus collagen pilihan minggu ni untuk masalah jerawat dan parut jerawat. Sal sendiri pun dulu cukup risau dengan masalah jerawat dan parut jerawat yang sentiasa tumbuh especially bila datang bulan.

Alhamdulillah bbplus collagen banyak sangat membantu untuk sesiapa yang ada masalah jerawat samada kecik atau besar.

Kalau naik jerawat sekarang ni pun, jerawat tu akan cepat kering. Tak sampai 2 hari je dah boleh kecut jerawat yang ada tu tanpa di picit...senang je...minum bbplus collagen je sebelum breakfast atau selepas dinner...Nak minum dua kali sehari pun no problem .

So buat uol yang pernah minum bbplus then ada beberapa biji jerawat naik kat pipi, hidung, dagu or dahi tu jangan pulak risai n stop minum bbplus ye coz tu hanya kesan sementara je....sementara toksin n sisa kotoran badan nak dibersihkan...jangan risau, in shaa Allah masalah tu tak kan berpanjangan.

Ni testimoni bbplus yang pertama:
Jerawat kering dalam masa dua hari.
Parut jerawat makin pudar dalam masa dua hari.

Baru dua hari dah pudar???!!!!
Alhamdulillah agak cepat tindakbalas bbplus collagen ni buat client tersebut. Result dari amalan minum bbplus ni pun bergantung pada individu. Ada yang cepat dapat result hanya dengan dua ke tiga hari je, dan ada yang kena tunggu tiga ke empat kotak amalkan baru bileh nampak kesan pada patut n jerawat.

Tapi untuk melawaskan dan mensekatakan tona kulit dan buat muka nampak glowing2 gitu, memang bbplus adalah collagen pilihan terbaik!


Testimoni kedua bbplus collagen:
Parut kat muka makin berkurangan :)
Alhamdulillah....lagi satu testimoni pengguna bbplus collagen tentang masalah parut di muka semakin pudar.


Nak cuba bbplus collagen dengan harga mampu milik???
Boleh whatsapp 
Salleha Roslan

No comments:

Post a Comment