Thanks For Your Support

Monday, December 16, 2013

Top Leaders Circle in Malacca :check in at bayou lagoon park resort

Top Leaders Circle is Expanding!

 Alhamdullillah WE ARE EXPANDING!!!

Kali ni gerak gempur kita ke melaka bandaraya bersejarah.
Sebulan sebelum class TLC Melaka dirasmikan, wakil tlc melaka dyna salleh dan melati dah mula bertungkus lumus buat promo supaya biz partner area selatan dapat luangkan masa beramai-ramai untuk pelajari tentang kelebihan online business dengan top leaders circle yang mengamalkan sistem bermentor dan bergerak dalam kumpulan ni.



TLC MELAKA!
go go top leaders circle melaka!!!!


Selepas Johor, TLC melebarkan sayap nye ke bandaraya melaka pula. Alhamdulillah jumlah usahawan TLC Melaka makin bertambah dari hari ke hari hasil dari kesungguhan semua adik beradik TLC yang tak putus-putus memberi sokongan dan galakkan antara satu sama lain.


7 haribulan november merupakan hari top up bagi kami yang ingin menambah point dan membesarkan bonus untuk pertengahan bulan. So after subuh pukul 7 pagi tu en hubby halmie terus bergegas keluar ke head quaters untuk pastikan perjalanan ke melaka hari ni akan berjalan lancar seperti yang di rancangkan.
Lega hati my hubby bila sampai je HQ dia dapat nombor giliran pertama. sebab kalau top up day ni, biasanye bila sampai lewat alamatnye berjanggut bermisai la tunggu nak sampai turn.
Bukan apa, hari ni dah la top up day, then nak ke melaka pulak untuk sohobix dengan team melaka. Risau lambat sampai and tak sempat nak longgar-longgar kan otot badan..hahaha.


Dari petronas gombak mr2 tu mula la berkonvoi dengan kereta myra.
Destinasi pertama sebelum sampai amik cik afiqah sharudin kita, kami singgah solat zuhur dulu kat masjid nilai ni.


After that berhenti kat R&R seremban untuk makan tengahari...waktu ni pun dah nak pukul 3 dah..huhuu...masing-masing lapar tak hingat especially mak yong farhana la orang yang paling perlukan nasi pada waktu ni...heheheee...


Sampai dah...!!!!
Terus check in bayou lagoon park resort and then berehat jap dalam apartment.






Enjoy sangat buat business ni!!!
kalau ada tekanan sekali pun, ianye hanya la seminima je...sebab weol bersatu dalam kumpulan dan bila ada jalan buntu in shaa Allah cepat je dapat selesaikan.


Sambil siap-siap nak tunggu solat maghrib, update jap apa yang nak disampaikan pada malam ni ;)


Nak tau apa tu sohobiz?
nak tahu apa tu TLC?
contact me :
Salleha Roslan
011-1631 1641




No comments:

Post a Comment