Thanks For Your Support

Tuesday, December 24, 2013

Top leaders circle : Friday class with CDM Jasmin Halim


OH YESS we love Top Leaders Circle!!!!!
Ni gambar after class...
Special sangat class TLC malam ni bila giliran CDM kak lily mengelola majlis ilmu malam ni. Sal jeles (in positive way) sebab diorg sangat creative..huhuu..tema malam ni ala-ala zen gitu..penuh ketenangan dan sangat berunsur kerohanian.


Majlis ilmu TLC dimulakan dengan perkongsian ilmu dari bakal DDM Hajah siti alwiah daud.


Tips perniagaan sahabat Rasulullah Abdul Rahman Bin Auf turut dikongsikan bersama.


Suasana gelap menyelubungi class TLC malam ni.
Kak lily memang aweseom! Ni antara CDM idola sal dan family business yang lain. Sangat suka dengan perwatakan kak lily yang sangat berjaya dan sangat humble orang nye.


Majlis diteruskan dengan perkongsian semangat dari CDM Salha Zain.
Tak lengkap majlis ilmu sekiranye tak de suara CDM kamikaze ni.


And yang special nye malam ni bila family business kami dari perak sanggup naik bus dengan anak dara nye selepas dapat keiizinan suami untuk datang ke majlis ilmu TLC dan ke workshop group kami pada esok hari nye. 

Tahniah nur hazwani dari sitiawan perak. Dan berbanyak terima kasih pada ana dan myra sebab berkorban masa dan tenaga menjemput kak wani dari perhentian bas then pergi cari hotel pulak sekitar TLC. Tq sangat atas kerjasama yang diberikan...uol memang awesome...tak pernah berkira dalam urusan rakan kongsi sesiapa pun...semoga Allah kurniakan nikmat kebaikan yang lebih lagi atas jasa baik ana n myra.


Pose after class.


And thank u so much buat wakil TLC melaka dyna salleh sebab sudi meluangkan masa datang ke TLCC untuk serap ilmu dan aura sebaik mungkin. Siap bawa anak-anak teruna dia yang hensem-hensem ni lagi ;)


Thank you to our mentor, kak salha atas segala pesanan yang menusuk kalbu.
In shaa Allah dengan bimbingan dan dorongan positif dari TLC ni kami akan gunakan sebaik mungkin untuk menambah nilai diri dan nilai hidup insan lain.




Excited wani bila dapat jumpa mentor yang selalu muncul dalam whatspp group je...Tapi kali ni bila dapat jumpa depan mata, habis kak salha dia tak lepaskan...


Tengok la tu, dari atas kelas, sampai ke bawah class tak habis-habis lagi wani nak kaut ilmu dan aura mentor TLC ni...Banyak sangat tips yang kak salha share kan pada kami. 

Ni la antara kelebihan buat sesiapa je yang rajin hadirkan diri ke majlis ilmu. Senang je nak dapat ilmu free dari mentor kita, datang class. Confirm akan ada je tips yang akan dikongsikan. Nak tunggu mentor datang personal touch sorang demi sorang, memang tak tercapai akal mu lah kan...sebab protege mentor bukan kita sorang je, tapi beratus-ratus TLCian yang ada. Bila mentor selalu nampak kita kat class, lagi mudah dia nak ingat kita, dan lagi mudah dia nak pegang kita. Kita sebagai pelajar, kita yang kena ada inisiatif untuk selalu muncul kaut ilmu dari mentor. Sebab tu dalam business ni element RUJUK tu sangat lah penting. Dari rujuk lah, mentor akan tau yang kita ni betul-betul ada minat lagi dalam business ni. If silent tak de berita, pleaseeeeee jangan salah anggap yang mentor dah tak nak pegang or tak nak amik tanggungjawab untuk bantu kita.


So, orang sitiawan or orang sarawak (sebab wani tau cakap sarawak) yang nak dapatkan sebarang product garam buluh, sabun marine essence dan bio velocity sleep mate aka tilam kuat, boleh la contact nur hazwani ye...

Wani ni antara pekerja berdedikasi di TABUNG HAJI sitiawan perak. Buat business dengan TLC ni pun lepas tertarik dengan plan pemasaran dan suka dengan gerak kerja direct leader beliau iaitu Leezza Faziri.

wani
010-511 5825

leeza
011-25230786



No comments:

Post a Comment