Thanks For Your Support

Wednesday, November 4, 2015

Business Coaching at Zawara Coffee Bukit Jelutong with Premium Beautiful Expert

Lokasi: Zawara Coffee Bukit Jelutong
Masa : Rabu 4 November 2015
Tujuan : Minum coffee sambil Personal Coaching Business Partner

OOTD atas bawah dari Zawara.
Dress purple tu lama dah beli. Beli masa bulan puasa kat Zawara Bangi. Alda Instant shawl tu beli kat Zawara Kota Damansara. Cuma sal jarang pakai je. Biasanya dress semua sal akan hantar dobi je untuk iron coz memang berpeluh la kalau sal sendiri yang iron berpuluh-puluh dress yang ada.  

Biasanya kalau pakcik dobi tu nampak je sal or husband yang masuk dobi dia, mesti dia akan garu kepala..Tak patut tau pakcik. Sebab tu kan service yang pakcik sendiri sediakan pada pelanggan so kenapa nak susah hati pulak kalau nampak kami yang datang hantar baju. Lagipun kami tak pernah minta diskaun atau minta urgent pun untuk pakcik siapkan dress tu semua. Tujuan kami hantar baju kat dobi pakcik pun sebab nak bantu sumbangkan ekonomi pada business pakcik.

Kadang-kadang sentap jugak bila owner business buat client macam ni. Coz sal jugak buat bisnez so once kita dah offer service kita, kita sendiri mesti bersedia untuk beri yang terbaik.

Haaa kan dah jadi sesi luahan kisah pakcik dobi pulak. Padahal nak cerita pasal OOTD je :D

powercouple ni umur tak sampai 30 tahun lagi tapi dah merasa pegang monthly income belas ribu sebulan. Bertuah nye uol. Kak sal 3 series baru terbuka hati dan minda nak berniaga tau. 

Alhamdulillah rezeki uol Allah lorongkan awal untuk grab peluang berniaga...Nak ubah hidup, tak cukup sehari dua je, at least 2 ke 3 tahun diperlukan untuk berjaya. And now uol antara yang sedang mendaki ke puncak jaya. Just Focus and Move On!

#TopLeadersCircle

Apa yang my top mentor sampaikan, itu la yang akan kami sampaikan pada business partner yang lain. 

Mudahkan berniaga dengan Top Leaders Circle ni, sebab semua di ajar. 
Jadi memang sesuai sangat la business TLC ni untuk sesiapa yang nak mula berniaga, tapi tak tau macam mana nak mula dan habiskan ke puncak jaya.

Kami sendiri pernah ada impian nak buat bisnez jenama sendiri. Tapi bila fikirkan ilmu dan pengalaman masih zero, so why not mulakan bisnez dengan belajar berniaga dari orang-orang yang dah terbukti berjaya. Belajar bina branding sendiri dulu. Belajar selok belok bisnez dari mentor dulu. Lagi pun bisnez dengan TLC ni jimat kos sebab ilmu dan mentoring boleh kita dapat secara percuma. Hanya perlu bayar dengan pengorbanan masa, tenaga dan sedikit wang ringgit je. Dan paling memudahkan cara bila ianya sangat tidak berisiko. Tak de risiko apa pe pun bila kami tak perlu sewa bangunan or kedai, kami tak perlu bayar upah pekerja, kami tak perlu ratusan ribu ringgit untuk create branding and marketing, kami tak perlu pelbagai overhead cost yang pastinya memeningkan kepala untuk handle everymonth. Yang diperlukan hanya internet sahaja. Coz dengan TLC, ilmu social media di ajar secara PERCUMA.

After business coaching terus kena balik dah coz nak amik Damia dari sekolah. Best tau uol bila jadi suri rumah berkerjaya ni. Kalau uol pun ada impian nak jana pendapatan dari rumah, boleh je jangan segan-segan contact sal ye.

Premium Beautiful Expert,
TLC Master Trainers,
Business Mentor,
Mother Of Three,
SALLEHA ROSLAN

No comments:

Post a Comment