Thanks For Your Support

Thursday, November 12, 2015

Premium Beautiful Expert : Special NDO with CDPian Top Leaders Circle


Together we are an ocean.
Alhamdulillah almost 100 young entrepreneur yang hadir majlis NDO OR New Distributor Orientation team kami hari ni.

Untuk abang-abang yang tolong jaga anak-anak kecil kat belakang tadi tu, Terima kasih. Bertuah isteri yang ada husband yang boleh membantu untuk sama-sama turun padang sekejap. Tak lama pun majlis ilmu kita hari ni kan. Dalam tiga jam je untuk cover pelbagai ilmu business serentak.

Buat anda semua, kak sal ucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kerana sudi memberi kerjasama dan sudi meluangkan masa untuk hadir ke majlis ilmu CDP kita pada hari ni.

Mereka hadir dari serata tanah air Malaysia, Utara, Timur, Selatan dan Sabah demi menuntut ilmu yang sentiasa perlu ada untuk meneruskan perjuangan dalam meningkatkan ekonomi diri dan keluarga.

Nak berjaya, ILMU mesti kena cari berterusan.


Kusyuk dengar ilmu yang disampaikan speaker.


Full House NDO cdp. Cubaan pertama kali yang luar biasa sambutan nya. Terima Kasih semua kerana sanggup berkorban masa, tenaga dan wang ringgit untuk hadir ke NDO kita.


Ternganga semua dengar perkongsian ilmu tentang killer product wanita ni dari bakal DDM Nuzul Hafiz yang berasal dari KUANTAN. Nuzul ni lelaki sejati ok uols, ayah kepada dua orang anak perempuan. Tapi beliau punye knowledge tentang Premium Beautiful Corset memng la super power! Tip Top penyampaian beliau untuk memahamkan kami semua hari ni. Memang sebaris Raja PB yang sedia ada dah Nuzul ni.


Kaum hawa bila dengar perkongsian beliau mengenai Premium Beautiful, confirm akan terliur terus nak pakai PB Corset masa tu jugak. No wonder la Nuzul tak putus-putus dapat cash buyer PB. Tapi uol jangan pelik pulak, pelik macam mana Nuzul ukur dan pakaikan orang ye? heee.. Tugas memakaikan Premium Beautiful pada kaum hawa, semua nye dilakukan oleh isteri beliau yang turut sama menjalankan perniagaan baju dalam kesihatan no 1 ni.


Siap ada trainning untuk ajar ukur client lagi. Sebab tu uol tak perlu risau sekiranya berminat untuk dapatkan Premium Beautiful kerana agent kami di CDP Top leaders Circle sentiasa di beri ilmu fitting and converting size yang tepat. Ini dapat mengelakkan cient dari memakai premium beautiful dalam keadaan mengah dan senak. So nak beli Premium Beautiful, dapatkan hanya dari kami premium Beautiful Expert TLC.


Rancak belajar mengukur.

Miss Emcee hari ni, Ammyyra Atyka Halim.


Very komited leaders Myra ni.


Second speaker hari ni yang berkongsi tentang plan pemasaran Top leaders Cirle, bakal DDM Melati. Beliau merupakan Head Manager di sebuah syarikat antarabangsa yang berpusat di Melaka. Walau masa bekerja beliau sendiri dah terlalu padat, tapi beliau masih boleh berniaga dan jana pendapatan melalui online dengan ilmu dan strategi yang ada dalam Top Leaders Circle.


Kalau uo teringin nak jana extra RM5000 ke RM14,500 Sebulan sepertimana yang mereka dah capai, uol jangan segan-segan hubungi PB Experts Top leaders Circle atau anda sendiri boleh terus hubungi sal untuk sal sharekan pengalaman berniaga bersama TLC.


Selfie sekejap about 5 minutes before next session.


Now is my turn untuk berkongsi ilmu dan pengalaman.


Kita tak mampu nak ubah ekonomie negara mahupun dunia, tapi kita masih mampu untuk ubah ekonomi diri dan keluarga kita. Jadi, Berniaga lah. Kan berniaga ni 9/10 punca utama rezeki.


Business with Top Leaders Circle ni mudah je untuk yang tak pandai berniaga, kerana serba serbi diajar dari zero hingga anda benar-benar pro. Business ni hanya duplikasi sahaja gerak kerja mentor yang dah terbukti berjaya.


Rata-rata pendapatan individu di Malaysia ni hanya dalam purata RM3,000 sahaja sebulan. Betul kan? So cuba uol bahagikan RM3,000 tu dengan tiga puluh hari? berapa je sehari yang kia boleh belanjankan sehari dengan income 3K tu. Tolong jangan kata uol selesa dengan jumlah pendapatan 3k sebulan. Yang kata duit tak penting, sebenarnye mereka adalah orang yang sang pentingkan diri sendiri.

Majoriti yang berniaga bersama TLC, bukanlah kerana mereka tak cukup duit gaji, tapi kerana persediaan tabungan dan persediaan untuk hidup bebas hutang yang buatkan mereka mengambil langkah untuk berniaga. Zaman inflasi ni, semua keluarga dah perlu ada back up plan untuk jana pendapatan tambahan. Siapa yang tak ambil peluang berniaga, confirm dia akan ketinggalan.

Bukan tak bersyukur dengan apa yang ada. Tapi kerana bersyukur la kita perlu usaha lebih lagi sementara kudrat masih ada, dan taraf kewangan masih selesa. Jangan tunggu waktu yang tepat untuk lakukan sesuatu, kerana waktu tidak akan pernah tepat bagi mereka yang menunggu.


Ya Allah part ni paling menyentuh hati.
Sampai hati uol buat kak sal macam ni kan!
Siap ada surprise celebration from my team sempena birthday sal yang ke dotdotdot.


Terima kasih tak terhingga buat anda semua. 
Kak love u and proud to have all of u as my team.


In shaa Allah semoga kita semua sama-sama menjadi inspirasi antara satu sama lain untuk berjaya di dunia dan cemerlang di akhirat.




























Terima kasih kak lia sudi datang jauh dari Port Dickson.





UNITY IS STRENGTH.
WHEN THERE IS TEAMWORK AND COLLABORATION, WONDERFUL THINGS CAN BE ACHIEVED.

Want to be a part of our team?
Don't hesitate to contact me,

SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641

1 comment: