Thanks For Your Support

Wednesday, November 11, 2015

Bagaimana nak baiki PB Corset : Free Repair Je Premium Beautiful Ni

Pasti ada yang tertanya-tanya, di mana dan bagaimana untuk baik pulih atau repair Premium Beautiful Corset yang rosak. Tak kira la kerosakan Premium Beautiful tersebut dari segi butang tertanggal ke, tetulang patah ke atau kain koyak tercarik sekalipun uol tetap berhak untuk menghantar PB Corset anda untuk di baik pulih secara percuma tanpa resit dan tanpa hidden charge.


Ni gambar masa nak hantar service 6 helai Premium Beautiful corset yang perlu dibaiki... 

Ada yang dah 5 tahun pakai Premium Beautiful dan ada yang dah 2 tahun pakai PB ni... Best kan beli baju dalam yang boleh hantar repair FREE sampai bila-bila... Koyak sikit jahit, tetulang patah sikit tukar baru... Patut la yang pakai Premium Beautiful ni always nampak awet muda je sebab kurang stress agaknya nak repeat beli baju dalam selalu ;)

#PBtakMahalTapiTinggiNilai
#PremiumBeautiful
www.salleharoslan.com

Premium Beautiful ada part by part.
So uol boleh jugak beli Premium Beautiful part by part. Ikut kesesuaian part mana yang uol fokus untuk sihatkan dan cantikkan.

Part Premium Beautiful tersebut adalah:
Short Bra
Long Bra
Waist Nipper (Bengkung Moden)
Long Girdle

Harga Premium Beautiful Corset bermula dari RM606

Dengar macam apa benda la baju dalam aje pun nak cecah ratus-ratus. Baik beli baju dalam kat supermarket je kan. Hehee. Ok macam ni, dah baca testimoni-testimoni Premium Beautiful yang sal selalu kongsikan di Instagram dan Facebook sal tak? Kalau belum boleh click link ni:


Uol boleh hadamkan dulu antara beberapa testimoni terkini Premium beautiful yang sal kongsikan dalam link tu. So uol akan faham kenapa PB ni tak mahal pun malah bernilai pada kita yang memakainya.


Untuk keterangan lanjut hubungi Sal,

SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641



No comments:

Post a Comment