Thanks For Your Support

Friday, November 20, 2015

Premium Beautiful Expert : Selamat pengantin Baru Norita and Amar

Hari : Sabtu 14 November 2015
Lokasi : Puncak Alam,
             Shah Alam, 
             Sri Gombak, 
             Cheras, 
             Bangi.

Wefie pagi bersama anak teruna. Baru keluar pagar rumah. So jom teman mama selfie. Hari ni banyak tempat nak pergi jadi memang kena la keluar awal kan... Awal ke pukul 10??? Hehee untuk surirumah berkerjaya macam sal ni memang rasa awal sangat dah keluar pukul 10 pagi sebab biasanya pukul 10 tu tak habis lagi bergolek kuch kuch hota hai dengan anak-anak kat rumah.

Destinasi pertama, terus ke stokis Shah Alam memandangkan Shah Alam adalah lokasi terdekat dengan area rumah sal. Singgah jap untuk beli stok Premium Beautiful dari Cash buyer yang dah excited sangat nak pakai baju dalam lock lemak ni.

Alhamdulillah semua size client ada so mudah sangat urusan nak fitting client. Cash buyer Premium Beautiful ni merupakan ibu pada empat orang anak tau...Body cantik lagi and in shaa Allah confirm makin bertambah cantik bila hari-hari pakai baju dalam jenama Premium beautiful ;)

Lepas habis fitting cash buyer Premium Beautiful di Sri Gombak, kami anak beranak yang pelbagai ragam yang bakal dirindui saty masa nanti bergerak ke Cheras untuk memenuhi undangan perkahwinan kawan sal dari sekolah rendah sampai la sekarang. Dulu kat dewan ni la jugak mama n ayah bersanding. Dan kat area ni la jugak mana n ayah ada bergambar. Alhamdulillah sekarang dari berdua dah bertambah umat jadi lima orang...


Bersama sebahagian kawan kawan Sekolah Kebangsaan Taman Midah, Cheras.

Selamat pengantin baru Norita dan Amar. Semoga kekal bahagia hingga ke jannah. Cantik sangat Nor di hari bersejarah beliau. Berseri seri pengantin baru ni.

In shaa Allah semoga mendapat berkat dan rahmat dari Allah dunia dan akhirat. Welcome
 to the club dear.



No comments:

Post a Comment