Thanks For Your Support

Friday, September 27, 2019

Premium Beautiful Sentul Dan Ipoh Dan Taiping









Alhamdulillah. Baik kakak ni. Selalu tolong habiskan makanan.



Boomerang



Lunch at The Rack Boutique And Cafe di One Selayang. Jika tak tau mana nak makan western food yang isi dia tak lebam, boleh la ke The Rack Boutique. Waze je. In shaa Allah mudah jumpa.


Alhamdulillah done fitting at Setapak. Customer ni beli Premium beautiful dah 3 kali dah dari Sal. Stay in DUBAI. Tapi bila balik Malaysia, mesti carik Premium Beautiful.


Thanks for your trust.


Semoga dipermudah segala urusan kerana sentiasa memudahkan urusan orang lain.


Allah hantar orang baik-baik untuk sal belajar improve kelemahan diri


Hari ni jumpa kat Sky Residence client.


Gambar gambar ni siapa yang ambik?
Damia. Anak sulung Sal. Thanks kakak.


Dalam dapatkan Premium Beautiful Elegance yang baru, client hantar sekali Premium beautiful elegance yang lama. Free repair je. Jadi untuk yang tertanya bagaimana cara nak hantar repair Premium Beautiful anda? 

Anda boleh hubungi agent Premium beautiful anda. Atau hubungi HQ kami di 03-3348 8588. Atau wasap sal di 011-1631 1641 in shaa allah sal bantu mana yang mampu ye.


Client kata sedapa pakai Premiym Beautiful. Tu yang sampai 3 set Premium beautiful ada dalam tangan.


Kain sejuk je Premium beautiful ni


Sesuai sangat untuk yang bersalin czer. Sebab orang czer ni dia tak boleh berururkan lepas bersalin. Jadi bila pakai Premium beautiful, FIR yang ada pada Premium beautiful sangat membantu menjaga rahim wanita in shaa allah.


Berminat nak dapatkan Premium beautiful dari agent terlatih? Kami team #No1CertifiedPremiumBeautifulExpert sedia membantu












No comments:

Post a Comment