Thanks For Your Support

Tuesday, September 10, 2019

Premium Beautiful Sunway Batu Caves



Alhamdulillah. Lepas berkejar kejar ambik Damia balik sekolah, dan selesai urusan fitting customer di Sunway Batu Caves, kami penuhi hajat anak anak yang teringin nak makan keropok lekor Terengganu. Kami tak de la ke Terengganu. Just ke Greenwood Gombak. Kedai makan sepupu sal. Nama kedai dia Warong Lekor Tranung. Sedap tau kepok lekor cheese kat sini. Rasa dia sama macam kepok lekor kat Terengganu.

Dan kat sini pun ada nasi campur masakan bonda. Teringin nak makan masakan kampunh, boleh la waze ke Warong Lekor Tranung.

premium beautiful korset murah gombak kl
Dari dalam perut sampai ke 6 tahun, masih di usung setiap hari untuk urusan business. Sememangnya tak kan ada jalan senang untuk senang.

Sal tak gemar bila ada yang up quotes macam ni
“Nak tau siapa kawan kita yang sebenar, tengok waktu kita susah”

Sebab apa sal tak suka?
Sebab tak semua orang akan bercerita kesusahan diri mereka. Maybe masa kita tengah susah tu, sebenarnya orang yang kita sedang berharap untuk bantu kita tu, diri mereka sedang lebih susah yakmat dari kita. Kalau kita yang kena cabaran seperti kawan yang kita harapkan pertolongan tu, mau tak tertanggung beban dia. 

Jadi, buang la quotes macam tu.
Jangan berharap bantuan orang lain di saat kita susah. Especially di saat kita susah dari segi kewangan. Sebab setiap orang ada cabaran kewangan mereka sendiri. Tak boleh uji setiakawan dengan duit. Kurang sesuai. Kita sendiri tak ikhlas namanya bila anggap kawan yang baik tu adalah kawan yang akan bantu pinjamkan kita duit di saat kita kesusahan.

premium beautiful korset murah gombak klpremium beautiful korset murah gombak kl
Ootd
Shawl by Jovian Shah Alam
Blazer by H&M One Utama
White Skirt beli kat kenanga Mall RM89 je.

premium beautiful korset murah gombak kl

premium beautiful korset murah gombak kl
Lunch and tea time

premium beautiful korset murah gombak kl
Bila Allah dah bagi rezeki, penat macam mana pun, try usahakan tunjuk rasa syukur dengan jejak majlis ilmu dan solat awal waktu. Sal pergi surau masjid bukan la sebab alim. Tapi sebab sal nak elak lengahkan solat fardu. Sebab bila semayang jemaah, kita akan semayang awal waktu. Masa pun rasa panjang bila solat awal.






No comments:

Post a Comment