Thanks For Your Support

Monday, May 19, 2014

kisah asam pedas jelatek, premium beautiful and bio velocity sleep mate


Hai all!!!
Hari ni jalan-jalan cari makan kami bertempat di sekitar jelatek kuala lumpur.
Sejak branch melaka makin berkembang, tekak sal pun turut sama kembang untuk nak makan asam pedas tak kira masa. Dah jadi ketagih pulak nak pekena asam pedas selalu. Walau kat KL ni agak sukar nak dapatkan kedai asam pedas terbaik, tapi demi nak memenuhi kehendak tekak ni en suami pun turutkan aje...semua nye kerna sayang..hahaaa.

En suami jenis tak boleh kata tak kalau anak ngan isteri teringin nak makan sesuatu..mesti dia akan usahakan untuk bawa kami makan sampai dapat.

Kalau uol ada cadangan tempat makan asam pedas special kat area kl selangor ni boleh tak tolong share kan di comment entry kat bawah ni nanti. Mudah la nanti sal nak pergi merasa asam pedas lembah klang.

Kedai makan asam pedas jelatek ni betul-betul kat kedai makan belah kanan tu. Kat area kedai jual perkakas elektrik kawanku sharp tu. Sal tau kat sini ada restoren asam pedas adalah hasil dari google search je. So datang sini dengan gunakan GPS/WAZE.

Jumpa dah kedai asam pedas ni setelah sesat ke tempat lain. Sesat tu biasa...asalkan berusaha untuk kembali ke pangkal jalan.

Ni antara menu yang kita boleh order kat asam pedas ni.
Harga not bad n for me ia dikategorikan murah la jugak.

Ready untuk makan before maghrib di masjid keramat and then ready untuk jumpa new business partner and client premium beautiful yang tak sabar nak fitting set pb corset dia malam nanti.

Ni asam pedas tetel.
Tapi tak boleh lawan sedap nye asam pedas kat kota laksamana melaka.

 
Ni pulak asam pedas tenggiri.
Kuah dia boleh tahan sedap.


Muka gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati...
Nak beredar dah dari sini.
Kami bagi 6 bintang dari 10 untuk asam pedas ni.
Nak yang 10/10 sila lah ke asam pedas pure di bandaraya melaka atau cari dyna salleh atau juriati jaafar yang berpusat di MITC Melaka ;D


Ni Alamat asam pedas kat jelatek tu kalau uol teringin nak rasa asam pedas area Kuala Lumpur ni.

 
Restoran Asam Pedas

6, Jelatek Business Park,

Setiawangsa, Kuala Lumpur.

Tel: 03-42527279, 
03-42527280

.
.
.
.
.
.

Sekarang masa untuk edarkan bio velocity sleep mata a.k.a tilam kuat ni pulak pada pengedar terbesar BVSM di lembah klang ni iaitu Hasikin Ali dan Zazalina Othman.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan harga ISTIMEWA tilam kuat dari dua agent BVSM terlatih ni, boleh je terus hubungi mereka di hotline:

Hasikin 013-349 6050
Zazalina 019-307 5397


Fresh from oven.

Bio velocity sleepmate TIPU!

Huhuu..tipu tak tipu la kan..
nak tau tipu atau tak meh sini kami demokan pada uol yang was-was dengan kebaikan BVSM ni ;)

BVSM terbukti sangat-sangat-sangat membantu menyelesaikan masalah kronik berkaitan tido tak lena atau tak cukup tido.

Sekiranya kita ni merupakan pekerja atau ibu ayah yang tido pukul 12 malam n bangun pukul 5 pagi, memang sangat digalakkan untuk tido beralaskan pelapik tilam bio velocity ni.

Uol sendiri sure tak percaya bila bangun tido bandan rasa bagai di cas sebab tak de lagi dah tido terganggu dan bangun pagi rasa berat badan dan berat kepala. BVSM ni lebih kepada fungsi merawat sel-sel badan kita yang banyak digunakan seharian sewaktu bekerja...senang cite fungsi BVSM ni adalah untuk merehat n merawat sel-sel n tenaga badan yang letih dan sekaligus mengejutkan sel-sel badan n saraf yang mati atau lumpuh akibat stroke mahupun parkinson.


Sampai dah lokasi yang dijanjikan.
Before that jom fitting client premium beautiful dulu.
Ni hasikin Ali antara agent terlatih premium beautiful.
Yang saya maksudkan agent terlatih ni adalah bila kami mempunyai sijil menghadiri kursus secara mendalam mengenai premium beautiful dan kami mempunyai ilmu untuk memastikan pelanggan mendapat size yang selesa bila memakai premium beautiful seharian.







Muka client terus happy bila premium beautiful mula melekap pada tubuh badan.

Sakit dan senak bila pakai premium beautiful?

Kesian anda!!!
Jangan seksa badan untuk sakit demi nak cantik.
Pakai premium beautiful bukan untuk sakit dan senak sana sini.
Sebab tu sangat dinasihatkan supaya anda memilih agent terlatih sebelum membuat keputusan untuk memakai premium beautiful kerana size yang tepay akan membuatkan shape badan anda nampak kurus dari asal, tegap dan kemas.

Ingat!
pakai premium beautiful bukan untuk sakit dan menyenakkan perut.
Senak lepas makan tu normal.
Tapi kalau senak over than a month memang uol ada masalah dengan size yang di beri agent anda.
Premium beautiful bukan untuk di pakai ketat dan bukan untuk menyeksakan anda dalam bergerak kerana fabric pbcorset memang direka khas mengikut size ukuran badan dan akan memudahkan anda untuk melakukan pergerakkan 360 darjah walau anda sedang solat, berenang, membuat kerja rumah, berjogging atau tido sekali pun.

Sebelum simpan set  premium beautiful anda dalam almari, sila pastikan anda rujuk terlebih dahulu agent yang anda berurusan sewaktu proses jual beli premium beautiful. Atau anda boleh hubungi sal untuk khidmat runding percuma bagi mengetahui punca dan penyelesaian masalah berkaitan set ribuan ringgit yang telah anda laburkan...Jangan leburkan impian untuk sihat dan cantik hanya kerana beberapa factor sahaja.



Ni lah dia hasikin ali.
Pengedar utama bio velocity sleep mate dan sabun marine essence di lembah klang dan johor.


This is miss zazalina.
Pengedar utama premium beautiful corset dan bb plus collagen di lembah klang terutamanye di sekitar jelatek, keramat dan ampang.

Macam tau-tau je sal pakai kuning malam ni kan..hehehe ;D




Buat anda yang sedang berikhtiar untuk sembuhkan penyakit ibu ayah datuk nenek atau sesiapa sahaja yang disayangi, boleh hubungi kami untuk khidmat rundingan percuma dan free demo untuk mengetahui macam mana bio velocity sleep mate bertindak dengan berkesan pada tubuh badan manusia.

Jangan percaya sehingga anda dapatkan free demo dari kami atau mana-mana pengedar sah untuk product superbrand dari syarikat yang almost 23 years ni ;)


Premium Beautiful Expert
Salleha Roslan
011-1631 1641

No comments:

Post a Comment