Thanks For Your Support

Thursday, May 15, 2014

Ramping lepas bersalin dengan premium beautiful corset






Alhamdulillah................................rasa nak melompat bintang bila tak sempat nak habis pantang sal dah dapat balik shape asal lebih kemas dan cantik menawan dari zaman muda remaja dulu.

Tak boleh nak tipu diri sendiri bila cemburu pasti ada bila tegok susuk tubuh kawan wanita lain lebih kemas cantik dari kita kan. Dari cemburu positif tu la buatkan sal rasa nak terus menerus kekal kan bentuk badan walaupun sudah beranak tiga.

Dulu selalu imagine yang kalau aku beranak pinak esok mesti aku akan sememeh je bila alignment badan semua out lepas melahirkan anak. But alhamdulillah bila bersalin anak ketiga ni dari keluar je labor room hingga lah ke hari ni sal berjaya dapat bentuk badan indaman... #hourglass figure ;)

AND  for ur information, premium beautiful bukan sekadar corset cukup-cukup pakai. TAPI premium beautiful ni lebih kepada memelihara kesihatan dalaman badan yang akan dizahirkan pada luaran si pemakai. sihat dalam in shaa Allah pasti ceria luaran.

Pb corset ni kalau uol nak tahu ia merupakan baju dalam kasih sayang. ;)
atau nak lagi senang faham ianye adalah corset "abang sayang"
uol biasa dengar kan ayat-ayat sentap promo product-product intim kat luar market sana?
yang dah pakai premium beautiful confirm faham apa yang dimaksudkan dengan "produk abang sayang" ni.

Untuk yang ada masalah longgar dan tak rapat memang digalakkan sangat pakai pb untuk baik pulih mana yang longgar sambil tu badan kita solid dan pejal dengan premium beautiful corset. Alang-alang nak melabur untuk cantik, buat lah pelaburan bijak...pastikan premium beautiful menjadi pilihan untuk anda yang tengah survey corset untuk perkahwinan, persandingan, set berpantang, set bersalin terbaik dan yang pastinye premium beautiful ni tahan lama dengan kemasan fabric yang high quality. So buat anda yang memang hargai kesihatan dan kecantikan jom jadikan premium beautiful sebagai pakaian dalam pilihan utama.


Dapat dari yang pakar
#premiumbeautifulexpert
Salleha Roslan
011-1631 1641


No comments:

Post a Comment