Thanks For Your Support

Friday, May 2, 2014

Sport day Genius Aulad Bandar Sri Damansara 2014

26 April 2014
Ahad


Hari ni adalah hari sukan untuk GENIUS AULAD BANDAR SRI DAMANSARA.
sukan kali ni diadakan di dewan serbaguna sri damansara.
Kiranye ni adalah sukan indoor.
Masa damia last year GA buat kat taman metropolitan Kepong. Time tu mama tak dapat pergi sebab dalam pantang hari kedua melahirkan baby muhammad danish shafiq.

So Alhamdulillah kali ni mama diberikan kesihatan yang baik untuk tengok Danisha pulak bersukan dengan kawan-kawan genius aulad yang lain.

Aturcara mula pukul 8.30 tapi kami sampai kul 9 pagi.
Huhuhuu maaf kan kami cikgu-cikgu sekelian sebab terlewat setengah jam.
Macam biasa la sebelum keluar mesti nak siap-siapkan tiga orang hero dan heroin ni dulu. 
Macam damia n danisha diorg dah boleh belajar mandi dan pakai baju sendiri. ;)

Nak siap kan muhammad je yang bercinta sket sebab dia bukan jenis statik bila kita pakaikan dia pampers dan baju. Sampaikan minum susu pun dia takkan duduk setempat punye. Luckly i wear premium beautiful corset yang memang the best untuk jaga posture badan n i consume bbplus collagen yang mengekalkan collagen dalam badan supaya pinggang n lutut tak mudah sakit-sakit ;)


Alhamdulillah cuaca panas terik hari ni.
Kalau jemur blanket mau setengah jam je kering.

Dan mama dengan confident nye rasa selesa sangat tanpa rimas dan lemas dengan premium beautiful corset yang sentiasa melekap di badan. Korang yang tak pernah pakai pb corset kan suka sangat dengar cakap orang kan..huhuu..so meh dengar cakap pemakai tegar premium beautiful ni pulak.....pakai pb corset memang tak merimaskan walau kita sedang berpanas terik. Lagi selesa adalah sebab nye fabric premium beautiful ni memang neutralkan suhu badan manusia. Bila berpeluh-peluh tu cepat je aliran udara keluar masuk yang ada kat fabric pb ni membantu untuk memberi suhu yang seimbang pada badan ;)


opsss!
Ni gambar sebelum keluar rumah.
Pagi tadi en husband dah siap-siap buat kan BBPlus collagen untuk mama. Dan boleh pulak muhammad danish shafiq ni berebut nak minum sama. Tau la dari dalam perut lagi dah biasa minum collagen yang kaya dengan rasa anggur, roselle dan serat epal ni kan...boleh tahan dia minum bbplus ni sampai kan kalau just biar kan macam tu je mau habis dia hirup bbplus ni.


Bismillah
Ready nak ke sport day danisha!



yeay danisha dah pandai selfie.
Tapi jangan buat selalu okies..hahaa.



Sementara en husband pergi cari parking dan turunkan barang mentah sebagai sumbangan kepada yang memerlukan, kami anak beranak berphoto booth dulu. Danish memang suka buat gimik!


Macam dia pulak yang nak berlari.
Alhamdulillah danish tak sampai setahun dah boleh bertatih kemudian tegap berjalan. n hari ni adalah hari kedua muhammad danish shafiq berjalan dengan kasut ;)




Simple je game sport day ni. 
Dia lebih kepada membaca, kenal huruf yang teacher tunjukkan then lari dapatkan huruf-huruf tersebut.
















Busy sungguh baby boy sorang ni. Dia pun nak jugak participate.


Ni game untuk bina huruf yang di pilih. Damia n Danisha pilih huruf "T" so kena la buat huruf "T" 


Sekarang perlu cari ballon yang ada alphabet ikut apa yang dah di pilih. Danisha pilih word "HAS" so we need to korek-korek ballons yang ada huruf H A S...



Perlu select 1O Game sebelum collect hadiah atas pentas.


Alhamdulillah akhirnye Danisha berjaya habis kan kesepuluh game yang ada. Then boleh la collect hadiat dari teacher. Thank u teacher...and thank u genius Aulad.

And thank u to all parents yang baik hati bawa potluck sedap-sedap.



Congrats "adik"
u did it!



After that singgah Ativo kat sebelah dewan serbaguna ni. Nak memenuhi hajar triple D untuk ke playground Ativo ni. Kat sini danisha sempat jumpa classmate dia aisya lisa.




Yang sorang ni memang busy meneroka.


Enjoy his new shoes.

Yang ni pun sampai berpeluh-peluh sakan.


Kakak pun tak nak lepas kan peluang bila dapat kebebasan main mainan kat ativo ni.


After that around 11am kami terus ke Dolomite Templer.
Excited nak belajar online marketing di sini. Class mula pukul 2 petang tapi memang sal sengaja datang awal. Jarak rumah dengan dolomite agak jauh...jadi kami amik keputusan untuk duduk lepak kat hotel sebelah class CDM Kak misah ni dulu sementara nak ke class. Tak pe la berkorban masa, tenaga dan wang ringgit sikit untuk dapatkan ilmu yang tak ternilai harga nye.


Triple D ni memang seronok la kalau dapat melepak macam ni. Habis hotel dah bertukar jadi pusat asuhan kanak-kanak...riuh rendah diorg bergurau.




 After zuhur, siap-siap makan sal ready nak kaut ilmu dan serap aura insan-insan hebat di sini. 

I love majlis ilmu. sebab di zone positif ni la kita kan jadi bersemangat walau pada asalnye agak lemau tak bermaya.

Sempat la berselfie dengan myra, aida rashid dan iynas omar. Ni antara geng kesayangan yang sentiasa sama-sama positif dalam perjuangan kami dalam bisnez bersama top leaders circle.



Full House class hari ahad tu.
Alhamdulillah bila mida set yang "aku nak berjaya" memang Allah akan mudahkan cara.








No comments:

Post a Comment