Thanks For Your Support

Friday, March 13, 2015

Mumpreneur

Sementara tunggu en hubby selesai solat jumaat di Masjid Shah Alam, sal stay dalam kereta dengan Damia Danisha n Danish sambil layan diorg bergurau senda n sometime bergurau sendu...huhuu gaduh la maknanye tu...sambil tu buat semakan size Premium Beautiful Corset sebelum nak pergi fitting ibu cantik yang baru bersalin di Shah Alam jugak. 

Best sangat bila kerja ikut masa kita sendiri.

After that berlari amik parents in law di Kepong dan kemudian ke pembekal file untuk majlis seminar Diamond Dolomite esok harinye.


Lepas tu check in dua bilik di area kampung baru. 
Sebelum ke keluar ke KLCC, kami nak kena pastikan yang tugasan untuk bahagian yang sal dah dipertanggungjawabkan sebagai AJK untuk Seminar of the year esok dah dilengkapkan. Thanks you sooooooooo much pada en suami dan anak-anak yang rajin menolong mama :D


Being happy doesn't mean everythings perfect, it means u've decided to look beyond the imperfections.

Alhamdulillah happy nye hari ni walau dari pagi sampai ke malam terkejar-kejar dengan urusan family n business...Alhamdulillah Allah beri masa yang sama iaitu 24 jam untuk kita semua...tak boleh kata tak de masa coz orang yang bijak adalah orang yang tahu menguruskan masa. 

After selesai urusan persiapan untuk seminar Diamond Dolomite 2015 esok, terus tunaikan HAJAT Damia Danisha Danish yang nak naik train...


Happy nye tengok Triple D tersangat excited!!!!! 
Serius best! Hilang penat dibuatnye...


There are so many beautiful reasons to be happy...
Naik train ke KLCC dengan tshirt n seluar track plus sandal memang best.



Termasuk sini...
Tak boleh tahan...so tak sampai 10 minit terus beli sesuatu. Yang sal suka adalah person incharge GUCCI KLCC ni tak sombong dan tak pandang orang sebelah mata coz malam ni memang sal simple sangat dengan seluar track, tshirt n selipar je coz sesekali pakai apa yang kita dah biasa pakai dulu pun best jugak.



Danish buat muka malas nak layan...dia nak tengok toys tapi mama nak tengok tools mama 



Tak sampai 40 minit dalam ni then KLCC nak tutup dah so kita jalan-jalan kat taman dia pulak.


Being happy doesn't mean everythings perfect, it means u've decided to look beyond the imperfections.


Nampak kan Muhammad Danish Shafiq tu tak reti duduk diam.. :D




No comments:

Post a Comment