Thanks For Your Support

Friday, August 21, 2015

Pray For Bangkok

Alhamdulillah! Good news for us!!!
Awal tahun 2015 hari tu masa nak pergi #AustriaHungary pun mak mertua dah menangis meraung hantar kami kat pintu... Ni kan pulak kami bakal diterbangkan ke Bangkok isnin ni...tapi syarikat sangat-sangat terbaik...syarikat yang tak pentingkan diri dan bukan syarikat yang melepaskan batuk di tangga.

Tak cukup dengan mesej one by one pada hampir 1000 qualifiers, siap hantar surat rasmi lagi yang menyatakan "Kami bertanggungjawab memastikan keselamatan usahawan dan membatalkan perjalanan insentif pelancongan ke #Bangkok serta akan menggantikan dengan trip yang lain"

#SHOM Terbaik! Sentiasa bagi 5-bintang treatment utk kami.

Gambar sekadar hiasan.Haahaa.
Ni kenangan masa di Budapest Hungary pada January 2015.


Terima Kasih Sahajidah Hai-O kerana sangat prihatin dengan keselamatan kami semua.

Terharu baca surat cinta SHOM ni. Bukan pertama kali SHOM bertanggungjawab membatalkan aktiviti pelancongan yang mereka sendiri telah bayar. Sebelum ni pernah ada pertukaran untuk trip Shanghai yang digantikan dengan Korea. Kali Ni Bangkok bergolak dan serta merta SHOM announce trip cancel dan akan ganti ke satu kota shopping di Asia. Sebenarnye tak kisah la pergi mana pun yang penting setiap kali booster trip di buka kita fight je untuk dapatkan free ticket.



Buat business jual baju dalam je.. Tapi alhamdulillah boleh dapat FREE TRAVEL setiap tahun. Dari tak suka melancong terpaksa melancong. Rugi la kot bila rezeki melancong free dah ada depan mata sal tolak mentah-mentah. Andai kata uol antara yang berimpian nak melancong seluruh dunia secara percuma, apa kata tanamkan azam untuk buat sesuatu yang boleh menjana income yang sambil-sambil jana income kita boleh dapat travel free je. Kalau nak tau cara, PM Sal ye. I will share you how to travel for free je... Tak keluar satu sen pun habaq hang. Bawa duit shopping je ;)

011-1631 1641

No comments:

Post a Comment