Thanks For Your Support

Friday, September 16, 2016

Min Kaffe Star Trek Beyond Red Carpet at Pavilion



Life is your red carpet.

Jangan takut gagal. Jangan buang masa, buang tenaga untuk tutup kegagalan. Learn from your failures and go on to the next challenge. It's ok to fail. If you're not failing, u are not growing.



Registration.

 Event pelancaran Star Trek Beyond yang ditaja oleh Min Kaffe ni hanya dikhaskan untuk usahawan 2 juta sales ke atas sahaja dan beberapa pemenang contest Min Kaffe.



Dapat special slot untuk bergambar dekat kerusi ni.

 Bersama usahawan cemerlang Top Leaders Circle yang terpilih untuk ke event red carpet Star Trek Beyond.


With my mentors and my team.

 Thank you SHOM for having us.


 Teman setia wajib ada. Thank you en husband coz always jadi tulang belakang yang sangat kuat sepanjang perjalanan business ni.



 Very grand event.


Hari ni OOTD CDM Salleha Roslan adalah royal blue dress dari Ezuwan Ismail. Dress ni actually adalah dress my mentor CDM Salha. Bestkan bila mentor turunkan baju kesayangan beliau pada kita. Thank you CDM Salha sebab sudi mewariskan dress Ezuwan Ismail ni pada sal. Rezeki sangat bila dapat miliki dress kesayangan mentor.

Shawl pulak adalah shawl royal satin yang dihadiahkan oleh brand Kuroongku.

Rantai bulu-bulus tu dari butik scha alyahya. Apa nama butik tu..........
Haaa Garderobe. Kalau uol berkenan dengan rantai tu boleh la cari kat Garderobe di Empire Damansara. RM69 je satu. Memang senang nak match dengan apa color baju sekali pun.

Metal belt tu dari collection Rina Salleh. Lama dah beli. Beli kat Modvier masa tu.

Ring yang sal suka pakai tu pulak beli dari kedai silver orang Korea dalam One Utama. Memang berkenan sangat dengan korea silver ring RM350 tu.

And handbag memang LV Alma Damier. Senang nak sumbat macam-macam.



Event ni jugak di hadiri oleh 200 celebrity terkenal Malaysia. Antaranya Dato Jimmy Choo dan Amber Chia.








With MultiMillionaire Mentor CDC Haji Azlan Deraman.


With my Diamond at the red carpet.
From the left ; DSM Zakiah Kamarudin, CDM Farhana Ramli, Me, My Hubby, DDM Zulhilmi Ali and DDM Nuzul Hafiz.



Power Couple of my team

Power Couple of my team. PB Expert Pantai Timur mereka berdua ni. 











Termasuk TV pulak kan. Thanks to all the media's yang buat liputan besar-besaran untuk Min Kaffe ni. Untung kan berniaga dengan Sahajidah Hai-O ni sebab 5 juta Ringgit Malaysia peruntukkan SHOM sediakan untuk bantu usahawan mereka dalam proses marketing. Jimat cost. Kepala pun tak pening nak fikir grand marketing strategy. Kat sini sal always tercari-cari kat mana risiko nye ntah business ni? Sebab masa awal berniaga dulu ramai yang cakap buat business macam ni ni ada risiko. Tu yang sal buat jugak tu business ni sebab nak jugak experience kat mana risikonya business ni. Buat punya buat dah hampir 5 tahun ni tak jumpa pulak risiko besar yang di canang-canang sebelum ni. Mean memang betul la, berjaya atau kurang berjayanya business kita tu bergantung pada usaha dan kepercayaan kita sendiri. Fikir baik in shaa Allah akan muncul yang baik-baik aje ;)


Min Kaffe jugak dapat liputan meluas dalam surat khabar.



Siap disepanjang lebuhraya dan station Putra ERL LRT penuh dengan iklan Min Kaffe. Kopi bertaraf antarabangsa.


Pakai Premium Beautiful, Minum Min Kaffe in shaa Allah confirm Kurus!





Min Kaffe diiklankan dalam TV3 dan TV9 sepanjang bulan puasa dan raya. Kalau product tak hebat, tak mendatangkan kebaikkan pada pengguna, tak mungkin syarikat berani nak invest besar-besaran macam ni semata-mata untuk bantu usahawan mereka dari segi marketing.




PENGEDAR MIN KAFFE DIPERLUKAN
So untuk anda yang berminat nak jadi PENGEDAR SELURUH MALAYSIA kami untuk pasarkan produk kopi viral ni, MIN KAFFE boleh contact sal untuk sal guide uol cara untuk mulakan business ni dengan modal yang rendah dan pulangan modal SERATUS PERATUS serta UNTUNG BERSIH SEBULAN boleh cecah 5,000 hingga RM10,000.


Apa tu MIN KAFFE?
Min Kaffe ni kopi kesihatan. Kopi yang serasi untuk penggemar kopi ataupun yang sebelum ni alergik dengan kopi. Tak percaya maybe uol boleh try dulu. 

Ada yang panggil Min Kaffe ni Kopi kurus. Tapi memang betul pun, sebab bila minum Min Kaffe memang selera makan tu jadi berkurang sebab kita akan rasa kenyang bila kandungan kopi bergabung dengan garam buluh asli ada dalam perut.


Apa kandungan utama Min Kaffe?

Isi kandungan utama yang ada dalam Min Kaffe ni dah tentu la kopi robusta dengan Garam Buluh Asli. 

Boleh ke orang Migraine minum Min Kaffe?

Lagi digalakkan sebab kandungan kafein dalam Min Kaffe ni sangat-sangat rendah. Jadi untuk yang ada risiko kencing manis, darah tinggi, masalah jantung, asthma, osteoporosis, gastrik boleh cuba jadikan Min Kafffe sebagai minuman harian. 

Image result for kebaikkan min kaffe


Bukan ke Kopi tak baik untuk kesihatan?
Menurut kajian kesihatan, minum kopi sangat baik untuk cuci perut. Tapi bukan kopi susu la. Better kopi O. Or the latest one ni adalah kopi dengan garam buluh Min Kaffe ;)

Boleh klik ni untuk penjelasan tentang kopi. Sebab ada yang kata kopi ni sunnah nabi ke? Berkhasiat ke? So the best answer kita try dengar explanation dari link youtube ni mengenai kopi.
https://www.youtube.com/watch?v=w6dMdLBwM14



Apa yang buatkan Min Kaffe ni lain dari yang 
lain?
Unik nya Min Kaffe ni adalah pada kandungan Garam Buluh yang ada dalam minuman yang mendetokskan ni. 

Garam buluh tinggi magnesium, besi, kalsium dan kalium.
Image result for kebaikkan min kaffe
Banyak kelebihan magnesium ni. Macam sal sendiri pernah sebu perut. Bila minum je garam buluh terus muntah seluruh makanan yang sebukan perut dan cirit birit yang tak berlarutan pun beberapa hari. Kiranya kalau ada yang terkena muntah-muntah dan cirit birit boleh try minum min kaffe atau pure garam buluh Sahajidah Hai-O ni untuk kesan cepat yang melegakan. 

Ada jugak yang tanya pada sal adalah min kaffe ni baik untuk masalah tulang atau osteoporisis. Jawapannya dah tentu la in shaa Allah dengan kandungan magnesium yang tinggi dalam Min Kaffe ni dapat membekalkan kalsium yang baik untuk mengelakkan masalah tulang reput. Penting sangat tau uol kita jaga seluruh organ badan kita sementara masih sihat atau separa sihat ni. Sebab bila dah kritikal nanti sukar sangat nak sembuh. Kalau nak tau kita ni separa sihat, kita boleh check diri sendiri samada kerap tak rasa letih, lesu, pening-pening, cepat marah, kerap berdebar, kuat berpeluh tanpa sebab, sakit-sakit sendi. Kalau ada antara simptom tu, tu petanda badan kita terlalu berASID. Jangan biarkan badan terus hidup penuh asid. Kena cepat-cepat detox dan jadikan badan kita lebih beralkali.

Kaedah paling best untuk detox badan berasid adalah dengan amalkan minum Min Kaffe setiap hari atau untuk yang memang tak suka sangat dengan kopi, uol boleh detox dengan Garam Buluh asli. Trust me, in shaa Allah this is the best solution untuk detox badan secara semulajadi. Garam Buluh yang ada dalam Min Kaffe adalah garam beralkali yang sangat selamat untuk semua golongan yang sihat atau pun yang ada masalah kesihatan kronik kecuali pesakit buah pinggang. Sebab pengidap masalah buah pinggang ni perlu dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu samada badan mereka boleh terima garam ataupun tak. 

Dan, untuk yang mengidap masalah tyroid dan parkinson jugak adalah sangat disarankan untuk dapatkan nasihat dari doktor pakar anda terlebih dahulu sekiranya uol bercadang nak amalkan Min Kaffe ni sebagai minuman harian. Tapi untuk garam buluh asli memang in shaa Allah sangat selamat untuk penghidap tyroid coz sal jugak bekas pengidap hyperthyroid so memang sal akan alamai beberapa simptom yang kurang selesa bila minum min kaffe. Untuk yang ada masalah hormon tyroid boleh refer sal personally ye sekiranya uol oada sebarang pertanyaan tentang Min Kaffe.

Image result for garam buluh sahajidah

This is Garam Buluh Asli Sahajidah Hai-O yang memang diamalkan oleh jutaan rakyat malaysia hari ni. Garam buluh ni berasal dari Korea dan Garam buluh juga merupakan makanan harian orang korea setiap hari untuk membantu proses detox racun dari dalam badan.



so sekali lagi sal ulangi, PENGEDAR MIN KAFFE DIPERLUKAN
Untuk anda yang berminat nak jadi PENGEDAR SELURUH MALAYSIA kami untuk pasarkan produk kopi viral ni, MIN KAFFE boleh contact sal untuk sal guide uol cara untuk mulakan business ni dengan modal yang rendah dan pulangan modal SERATUS PERATUS serta UNTUNG BERSIH SEBULAN boleh cecah 5,000 hingga RM10,000.

Mulakan tanpa nanti
Lakukan tanpa henti
Buat sampai jadi
Confirm puas hati.


If you have a strong commitment to your goals and dreams, if you wake up everyday with a passion to ypur job, everything is possible.


Take every Chance and Drop every fear.


This business change my life 360 Degrees and in shaa Allah it will change yours too.


Fast action Fast result.



CDM Salleha Roslan
011-1631 1641

No comments:

Post a Comment