Thanks For Your Support

Tuesday, September 6, 2016

Product Training with HQ Sahajidah Hai-O Marketing

Alhamdulillah Done product knowledge training bersama pakar nutrisi Syarikat di HQ 


In shaa Allah next year Mekah Italy for free. Will bring more business partner untuk free trip kali ni. Semoga segala usaha dipermudahkan Allah.


Thank you SHOM siap sediakan Min Kaffe untuk kami pagi ni. Happy team Melaka sampai ke Klang pagi ni dihidangkan coffee percuma. Kopi detox yang kalau minum satu sachet ni boleh buat kenyang sampai ke tengahari.



Makan roti breakfast ni. Roti beli kat station minyak tadi sebelum ke HQ. Nak slim kena breakfast tau. Tak boleh skip breakfast kalau betul-betul nak jaga badan.


Selfie dulu before class mula.


Mekah Mekah Mekah. Teringinnnnn sangat nak ke Mekah. In shaa Allah pray for us ya.






Sharp 10 Am training bermula. Thank you Ms Jyann Tan yang merupakan pakar nutrisi merangkap Marketing Manager di SHOM. Senang sangat kerja kami bila syarikat bagi support yang penuh bila kami sangat perlukan bantuan dari segi pemahaman produk. Nak jadi usahawan kesihatan, diri sendiri ke amalkan pemakanan sihat dan faham tentang kebaikkan produk yang dikongsikan. Tak nak la jadi usahawan yang sekadar kaut untung je tapi tak nak amik berat tentang kebaikkan dan kelebihan product yang di jual.



Ms Jyann kata anything yang kita makan, makesure kita amalkan something yang boleh detox our body first. Sebab kalau badan bersih baru senang badan nak serap segala nutrien.


Serba putih hari ni. White Blazer dari HM, White Jubah dari Benang Hijau, White shawl dari Dewi Sofea Shah Alam. Thank you Ms Jyann sudi spend time untuk kami TLC CDP Hari ni.

Group photo with Ms Jyann di main entrance HQ.


Thank u my lovely 2 Million Diamond. Tanpa kerjasama uol tak mungkin berjalan lancar semua majlis yang sering kita anjurkan bersama.




Thank u team Melaka.













Gaya kami dah macam orang nak pi mekah dah kan ;D



Selepas kejadian JJCM. Ni pinggan nasi tambah. Padahal baru je lepas belajar cara diet yang sepatutnya di ambil oleh setiap orang. Kuantiti nasi mesti besar sepenumbuk tangan masing-masing. Tapi ni macam dah langgar pantang dah ni PB Expert semua ni. 


Untuk uol yang suka Jalan-jalan cari makan, sal suggestkan uol try datang makan kat sini. Nama dia WARUNG KAMBING BAKAR AYAM PENYET SAHARA. Jalan Kasim Meru Klang. Kalau uol tak sure lokasi dia kat mana, uol boleh waze je nama kedai dia tu ye.



iols lupa diri hari ni dengan makan Kambing bakar tanpa rasa bersalah dan ayam penyet ada aku kesah. Huhuu kesah sebenarnye bila semua dah masuk dalam perut. Ya Allah susah nya nak control nafsu makan. Ampunkan kami Ya Allah. Terus insaf n cari Garam Buluh untuk detoks apa yang dah di makan tadi. Sup kambing dia uol patut try tau sebab daging dia lembut sangat. Harga pun memang murah sangat. 

Kambing bakar satu set sekali nasi RM9.50
Ayam penyet RM6.50
Sup Kambing RM6.50
Nasi kalau tambah pun dia tak charge la rasanya.


Kalau bab makan ni la geng sehati sejiwa.


 Lepas makan kat Warung Kambing Bakar Ayam Penyet Sahara Klang, terus dapat call dari Premium Beautiful client. Dia nak pakai Premium Beautiful cash hari tu jugak. So memang kena segera la bergegas ke ofis client untuk buat explanation n tunjuk sample PB.


 Best tau sambil-sambil meeting client sambil build realationship dengan business owner architecture company ni. Dari just nak pakai, beliau jugak tertarik dengan plan perniagaan Top Leaders Circle. Nak pulak beliau tau yang SHOM ni bukan calang-calang company di Malaysia ni. SHOM merupakan syarikat network marketing yang dah bertapak kukuh hampir 24 Tahun dan mendapat pelbagai pengiktirafan dari dalam dan luar negara. Syarikat bertaraf antarabangsa yang mana SHOM kini dah mula bertapak di Brunei, Singapore dan Indonesia.


Dah jadi kebiasaan sal dari zaman berkerja sambil berbisnez dulu lagi dah, setiap kali lepas buat urusan business wajib luangkan masa dengan anak-anak walau banyak mana pun kerja pada hari tu. So after selesai semua urusan hari ni, terus amik anak kat rumah mertua dan belanja diorang main bowling kat One Utama.


Alhamdulillah ada lane kanak-kanak kat sini. Dua game untuk 3 kids termasuk kasut RM45 Je.


Seronok la tu tercapai hajat nak main bowling.






Rutin mak-mak bermula.










Kasi pecah je dik lane ni.








 Lepas habis bowling terus turun solat.

 Sal jarang tengok suami punya fon. Ni pun sesaja duduk dekat dengan husband sebab nak ajak budak-budak cepat-cepat bangun n gerak dari baby room ni. Kat sini ada TV Cite best so diorg nak berkampung pulak kat sini kan. Tu yang kena buat-buat teman tapi mesra jap ngan husband sebab anak-anak sal memang akan meluru cubit-cubit ayah dia bila nampak mama n ayah duduk dekat-dekat ;)









No comments:

Post a Comment