Thanks For Your Support

Friday, September 23, 2016

Open House SHOM with Premium Beautiful Expert 2016


Jom ikut CDM Salleha Roslan beraya di Kampung.
Kampung kali ni adalah di Dewan Rafflesia D'Saji KL Titiwangsa.

Open house raya yang Syarikat adakan setiap tahun ni adalah open house yang hanya menjemput secara exclusive Usahawan-usahawan yang bergelar CDM. Iaitu mereka yang dah mencapai ranking tertinggi dalam business ni.

Nak tengok berapa ramai CDMs jutawan yang lahir dari business ni? Jom scroll sampai habis entry ni.


 Dah sampai D'Saji Titiwangsa and alhamdulillah parking dekat dengan Dewan Rafflesia. Almaklumla bila pakai macam pengantin nak gi nikah ni, rasa nak berjalan jauh tu dia tak berapa nak kuasa sangat lah kan ;)

 OOTD CDM Salleha Roslan mak anak tiga kali ni adalah seperti berikut:

Baju : Repeat pakai Baju masa jadi speaker SM SSM Award March 2016 dari Dewi Sofiea Boutique Shah Alam.

Shawl tak ingat la beli kat mana tapi kat Shah Alam jugak la.

MUA sendirian berhad kali ni. Dah ada beberapa bedak cecantik dari Victoria Jackson ni berani la jugak makeup sendiri.







 Bila pakai serba putih ni rasa macam majlis ni majlis kahwin kami pulak. 


 Tak lupa, turut diraikan anak-anak yatim dan asnaf dari Gombak.

Ya Allah tersentuh hati bila tenung wajah-wajah mereka.






 Beriya tau CDM Salleha ni bersembang dengan penjaga anak-anak yatim asnaf ni :D

 Our Killer product MIN KAFFE dalam news paper hari ni.


 Mula dah. Dia tak reti dok diam.

 Mencari seseorang.

 Alhamdulillah finally my mentor idola turut ada di event SHOM kali ni. Walau sal tak pernah dapat personal coaching bersama CDM Multimillionaire ni, tapi AURA CDM Kak Ana sangat besar sampaikan ke hari ni sal masih bawa bersama aura dan semangat yang pernah CDM Kak Ana serapkan dulu setiap kali kami ke majlis ilmu mingguan.


 Paling happy bila Alhamdulillah CDM Hajah Siti Rohana tak pernah lupa nama sal. Sebelah tu anak CDM Kak Ana yang berjaya merangkul wang tunai RM1,000 kesan dari CEMERLANG sangat dalam pelajaran. Syok kan bila berniaga-berniaga, alih-alih dapat luangkan masa untuk anak membesar depan mata dan in the same time anak diraikan oleh syarikat yang sangat pandai menghargai usahawan mereka.

In shaa Allah one day Damia Danisha dan Danish pun akan dapat anugerah Pelajar Cemerlang dari SHOM.



 With CDM-CDM Otai yang masih berbisa.
CDM Kak Khaty, CDM Kak Ina dan CDM Kak Ana.

 Thank u kakak-kakak CDM yang kaya berjaya lagi HUMBLE semua ni.

 With my adik beradik in business.
TLC Master Trainers


With CDM Nur Fadzliah and CDM Izyan Liyana. Mereka ni bukan la pesaing tapi mereka adalah pendorong sal untuk terus ke depan bersama TLC.


 Pantang duduk bertiga confirm akan ada lawak pecah perut.




 Both of them is my Idol.




Seronok semua CDM dapat bersembang dengan Icon Networking No 1 Malaysia CDM Hajah Siti Rohana.

 Licin CDM CDM SHOM semua makan.

Kambing panggang paling cepat habis.

So iol makan apa yang ada pun dah syukur Alhamdulillah.

Seronok higher Personal Photographer ni sebab setiap pergerakkan kita akan di capture. Gambar pulak semua jadi cantik-cantik. Thank you my personal Photographer Mr Mabai Abas. Kalau uol tercari-cari photographer untuk wedding ke, solemnization ke, untuk any event sekalipun, uol boleh try contact Mabai Abas ye. Cari je dia kat Instagram @mabaiabas


Cantik sangat deco SHOM Raya 2016.





Ramai kan CDMs Jutawan business ni. Dalam ni semuanya adalah mereka yang dah mengenggam income bulanan melebihi 5,6 dan 7 angka! Allah..... Kalau dulu jangan harap nak percaya yang business ni boleh bagi solid income lebih 5 angka setiap bulan. Tapi bila dah kena kat batang hidung sendiri baru la rasa macam mana seronoknya berniaga dengan SHOM. Syarikat kukuh yang tak pernah berkira untuk naikkan semua usahawan yang bersungguh nak berniaga. Sampaikan tahun ni syarikat belanja kami projek 5 jutawan hanya untuk marketing sahaja.

Lain sangat aura bila duduk dalam zone positif. Nak pulak zone yang pemilik incomenya memiliki income meelebihi6 ke 7 angka setahun. Uol just imagine, kalau income setahun cecah tujuh angka, berapa lah agaknya income bulanan CDM-CDM syarikat ni kan.


New product from us. Shake Me. Rasa vanila dan ada kandungan Garam Buluh sekali. Best sangat untuk uol yang nak slim secara sihat tanpa bounce back balik lemak yang lama.


Anak-anak yatim, asnaf yang diraikan bersama.


With my mentor CDM Al-Faath dan CDM Salha Zain.


Alhamdulillah thank you CDM Salha kerana menjadi pendorong untuk sal rasa apa tu nikmat Hari Hari Hari Raya. Bila capai bebas masa dan bebas berbelanja, even bukan hari raya pun kita tetap boleh rasa macam hari tu adalah hari raya. Sebab sekarang Alhamdulillah tak perlu tunggu musim raya baru boleh beli baju baru, kuih raya, kasut raya, langsir raya sebab asal rasa nak semua tu, terus pergi beli je. Alhamdulillah sangat-sangat sebab life sal sekeluarga berubah 360 melalui business bersama TLC.




Yang dalam gambar ni adalah Mr Tan Kai Hee. 

Bersama orang kuat syarikat.

Yang ni orang kuat sal. Abam sado kesayangan yang 24 hours jadi peneman sal. Semoga jodoh kami berpanjangan di Dunia dan bersatu teguh menuju ke syurga.


Ni lengloi SHOM. Antara event manager yang gigih uruskan segala jenis event syarikat. Thanks Lily Wong.

This is our Marketing Manager dan Pakar Nutrisi Syarikat, Jyann Tan.


CDM Salleha dan CDM Hajah Siti Rohana.



Siap ada pelamin lagi untuk kami berdua. Curlast kan SHOM Raya 2016 ni. Thank you SHOM for having us. Tak sangka seronoknya jadi CDM syarikat ni.


No comments:

Post a Comment