Thanks For Your Support

Tuesday, September 27, 2016

Selamat Pengantin Baru Aadila Saidi

Alhamdulillah Dila dah selamat jadi wife of somebody. Kak sal doakan Dila akan sentiasa bahagia, kuat, sihat dan sentiasa dalam rahmat Allah sepanjang melayari bahtera rumahtangga. We love u dear. We are not just a business partner, but we are like a family. All lasting business is build on friendship.




Suka gambar ni. Nampak sweet sangat Dila.




Kambing air tangan family Dila memang SEDAPPPPPPP!!!!!
Tau tak, sambil tulis blog entry ni, air liur kat tekak ni asik tertelan-telan je sebab membayangkan betapa sedapnye lauk kambing yang di masak sendiri oleh papa dila and family. Dua kali tambah. 


Bunga ni Dila yang buat sendiri tau. Cantik sangat.


Ni memang kawan Jalan-jalan cari makan yang secocok. Hahaa. Tapi sekarang kami dah insaf sejak terpilih untuk ke peringkat seterusnya dalam program realiti Shake Me 30 Day Weight Loss Challenge. Sal sebagai BUDDY Safriza dan Secara tak langsung program Weight Loss Challeng ni buat kan kami belajar tentang pentingnya healthy life style. Sebab tak semestinya u kurus u dah cukup sihat. Dan semestinya yang tak kurus tu memang tak sihat. Jadi program Shake Me ni buatkan kami sama-sama insaf dalam makan sebarangan unhealthy food dan buatkan kami perlu spend time untuk buat exercise yang boleh pecahkan lemak jahat dalam badan.

Untuk uol yang nak tau aktiviti harian kami untuk Reality program 30 Day Weight Loss Challeng ni uol boleh follow je Hashtag #SafrizaSallehaShakeAndShape


Lepas lupa diri makan dua pinggang nasi lauk kambing dan semangkuk pulut hitam bersantan (Ya Allah habis la kolestrol naik). kami dengan tak berapa nak segan pergi naik rumah dila and ketuk pintu bilik yang berkunci. Ye la pengantin tengah makeup kan. Maaf terpaksa menggangu :D


Nasib baik Dila memang dah bersiap so boleh la selfie jap.


Premium Beautiful Expert berWefie


Congratulation AaDila Saidi. Yeayyy three of us memang dah tak available.


Cantik Dila. Berseri sangat.


In shaa Allah bahagia dan dirahmati hingga ke Jannah.


Nak balik dah. Actually petang ni after asar kami ada Red Carpet dan Dinner di PICC. So let's move on. Dari Wangsa Maju nak ke Putrajaya untuk bersiap pakai dinner dress.




Thank you Dila for having us.


No comments:

Post a Comment