Thanks For Your Support

Friday, June 14, 2013

A strong woman - Top Agent SOHObiz Melaka

Ini lah dia Top agent SOHObiz di Melaka Dyna Salleh..!!!
An expert bagi product superbrand bisnez kami.

Dari zero sekarang makin menyerlah HEROin nye top agent cawangan melaka ni dalam group business Top Leaders Circle.


Untuk tahu lebih lanjut tentang product superbrand kami dan berniat nak tambah pendapatan dari rumah sebagai SOHObiz TLC ni uol boleh la ke sini LuxBrightYourLife.
Banyak info menarik yang dyna selalu kongsikan.



Pengguna tegar BBPlus collagen dan mengamalkan pemakaian secara konsisten premium beautiful corset. Sebab tu la dyna sentiasa cantik, sihat dan positif org nye.


 Kisah kitorg ni bermula dari internet je. Asalnye dyna just nak try product then lepas borak-borak dan dia nampak peluang untuk buat extra income melalui internet terus dyna nak tau lebih detail lagi tentang business plan TLC ni...dari situ la bermulanye ikatan keserasian kami.

Gambar ni masa kali kedua sal datang ke Melaka untuk jumpa dyna salleh. first time jumpa memang terpaku kejap tengok betapa cantik nye dyna ni. dah la tinggi dan slim orang nye. 

Dari internet sambung ke telephone pulak..hehehee..hari-hari chit chat whatsapp, email dan fb...dah macam orang bercinta pulak. Ciri-ciri orang macam ni memang sal yakin boleh pergi jauh punye sebab dyna ada sikap sentiasa ingin tahu. Dia tak pernah give up...asal ada masalah mesti dia akan rujuk sal dan sentiasa follow je apa yang disarankan...kitorg bukan takat share kisah business je tapi dah jadi serasi untuk luahkan masalah masing-masing. 

Besar nye hikmah bila kita berani berubah. Kalau dulu sal mungkin pernah di pulaukan waktu mula-mula fresh dalam business ni. Kawan-kawan "baik lah sangat" tu semua menjauhkan diri dan macam-macam anggapan negetif yang sal dengar dari mereka. Tapi Alhamdulillah rupa-rupanye dalam dunia baru ni makin hari makin ramai kawan baik yang kita akan temui. Jadi jangan sedih ye bila hilang kawan yang selalu bagi teguran menghina...in shaa Allah bila kita berani berubah makin ramai kawan yang selalu bagi teguran membina yang akan kita jumpa.


Semoga ikatan persahabatan kami kekal selamanye. ;)


Dyna,words ni khas untuk u ;)
semoga segala impian u untuk mak dan family u akan jadi kenyataan. Aamiin.



016-2424 700  
 salinasalleh23@gmail.com

No comments:

Post a Comment