Thanks For Your Support

Wednesday, June 19, 2013

Diamond Night 2013 : preparation Top leaders circle before the ceremony

Majlis meraikan bintang-bintang usahawan yang telah membuat jualan terkumpul sebanyak 180K-720K dan pemenang tabung kereta akan diadakan pada sabtu 22 june 2013 bertempat di mines resort city, seri kembangan selangor.

Tak sabar rasa nye nak tunggu hari bersejarah buat kami top leaders circle kerana mentor kesayangan kami CDM salha zain di jemput khas sebagai speaker untuk berucap di hadapan 7000 jemputan yang ada. WOOOOWWWW...!!! Betapa bertuah nya kami di TLC bila mentor kami terpilih oleh syarikat gergasi ni untuk menyampaikan ucapan kepada ribuan hadirin yang ada. Ni makna nye syarikat dah mula nampak kehebatan TOP LEADERS CIRCLE di bawah pimpinan CDM salha zain.  

Dan pasti nye debaran jugak buat sal kerana bakal naik ke pentas untuk menerima anugerah diamond dari syarikat.huhuu..tak sabar nye nak pakai dress hasil tangan kak ann dari anna wong showroom.





Besar kan dewan kat miecc ni. kalau pakai kain meleret naik stage...phewwww...confirm cantik punye lah.


Teaser.
ni gambaran dress yang sal akan pakai nanti. dalam process untuk disiapkan oleh kak ann.


Best kan buat business ni.
Boleh melaram dengan designer dress bila-bila masa tanpa rasa over pun.
Ni antara dress kak salha untuk event yang lepas-lepas. Antara pereka fesyen ternama malaysia yang menjadi pilihan kak salha setakat ni adalah ezuwan ismail, rizman ruzaini, rizalman ibrahim dan wanpa.




Buat uol yang ada impian nak ubah diri dan ubah hidup 360 darjah boleh lah jangan segan-segan nak contact sal ye. Business ni bukan takat ubah duit poket kita je, tapi dengan business ni jugak mampu untuk ubah kualiti diri kita. Dari seorang yang negetif, boleh berubah jadi seorang yang lebih ke arah positif pemikiran dan tindakan. 


salleha roslan
011-1631 1641

3 comments:

  1. Salam...dh lama nk tnya psl biz ni tp bila cal xpick up ponnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam dearie.
      sabtu ahad ni weol ada di kuantan...kalau free jom la jumpa..lagi senang nak borak panjang.

      Delete
  2. 180k sales trkumpul ni utk brapa lama pnya...

    ReplyDelete