Thanks For Your Support

Friday, June 21, 2013

Top Leaders circle : kisah diamond night lagi ;)

kali ni nak cerita pasal DRESS dan MUA sal untuk malam gilang gemilang majlis penganugerahan diamond dan pemenang tabung kereta 2013 ni. Ramai jugak adik beradik dari top leaders circle yang akan naik stage sebagai penerima anugerah berprestig syarikat kali ni.

Alhamdulillah rezeki kami sentiasa ada kesan dari usaha yang berterusan. Walau masih belum bergelar jutawan sekalipun, tapi bila kejayaan demi kejayaan kami perolehi, kesan dia memang amat luar biasa buat kami dan sekaligus perubahan macam ni terus membuatkan kami nak buat lagi dan lagi. Nak bantu ramai lagi dan lagi mereka yang nak kan perubahan hidup 360 darjah.

Hidup kan memang untuk di uji jadi teruskan je perjuangan untuk mencapai impian dan matlamat. Walau sesukar mana dugaan yang kita lalui teruskan je melangkah tanpa henti. Setiap dugaan yang Allah bagi pasti ada nikmat ganjaran yang menanti.

Bergelar DIAMOND dalam bidang perniagaan ni pun dah cukup besar buat sal. sebab tak sangka bila diri sendiri ni dari seorang yang sangat negetif, makin lama belajar dan adjust segala kegagalan yang ada, kita boleh jadi makin positif. Sebab tu la kan Rasulullah tu galakkan kita untuk berniaga. Dari berniaga lah kita boleh ubah bukan kata taraf ekonomi kita je, malahan sikap kita pun turut sama berubah menjadi lebih positif. 

Ok lah jom tengok apa persiapan sal untuk diamond night 2013 ni nanti.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dress.
Night dress untuk diamond night ni sal pilih yellow color. Tak tau la kenapa sekarang ni suka sangat dengan color kuning. Kalau dulu kuning ni la yang sal  paling tak suka sebab pening lah tengok. So uol, bila tak suka kan sesuatu tu jangan berlebihan ye sebab nanti benda yang kita tak suka tu lah yang akan jadi sesuatu yang paling kita sukai.


MUA
Untuk make up pulak sal pilih yang simple je.
sebab husband sal tak suka sal makeup heavy dan dia kata sal tak sesuai langsung make up tebal...husband cakap macam hantu kak limah bila sal make up over sangat. Jadi, jangan derhaka ye...kita follow je apa yang suami sarankan ;)

Untuk make up kali ni sal dah ada special MUA.
Nak tau siapa??? TUNGGU...!!!
Dan sal pilih untuk simple2 macam siti saleha je.
Husband cakap muka sal ngan siti saleha ada iras so better buat make up simple macam yang siti saleha selalu buat.





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sambil tu nak share la antara gambar-gambar kenangan terindah sal dengan actress yang makin meletop di malaysia ni "siti saleha"

salleha dan siti saleha ;)


ni masa Celebrate birthday siti saleha kat nomad sucasa ampang.


Join TSS main bowling kat flamingo ampang.

Ni masa tayangan filem pertama siti saleha KERAT 14. Time ni sal tengah sarat pregnant danish... Bulat je muka sal masa ni. Nak bergambar dengan siti saleha pun segan je.


siti saleha dan salleha roslan.
Damia ngan danisha cukup suka kalau lagu "untuk dia" nyanyian sleeq ngan najwa latif tu kuar kat tv...mesti diorang akan terjerit-jerit panggil mama dan confirm diorang akan cakap "tu mama masa muda-muda" ...hahaahaa. Macam la sekarang ni mama dah tua sangat la ye ;')

So uol yang teringin nak join red carpet event untuk DIAMOND NIGHT esok kat MIECC mines tu jom la datang je antara pukul 6-11pm. Nak solat maghrib kat sana pun ada je tempat solat ;)



Salleha Roslan
011-1631 1641





No comments:

Post a Comment