Thanks For Your Support

Thursday, June 13, 2013

cuti-cuti korea : Autumn in my heart

Alhamdulillah...!!!!!!!!
Punye la sebelum ni asik menagis je asalkan tengok cerita korea, alih-alih kali ni memang nangis lagi bila dapat surat cinta untuk ke korea secara PERCUMA! 

Syukur tak terhingga bila angan-angan nak jejakkan kaki ke KOREA ni bakal jadi kenyataan. Selama ni sal fikir "tak mungkin aku mampu" nak ke negara KPOP ni. Tapi dengan peluang berniaga ni pemikiran semua mula berubah bila selalu je sebut "aku mampu" ubah apa yang aku tak mampu impikan sebelum ni. Alhamdulillah sememang nye Allah maha mendengar.

Ni lah dia kelebihan buat business SOHO dengan Top Leaders Circle (TLC) ni secara istiqomah. Istiqomah ni maknanye asal jatuh tersungkur, terduduk, terpeleot sekali pun kita tetap bangun untuk terus melangkah ke depan.

Sayang sangat bila kita dah ada matlamat untuk capai sesuatu, tapi boleh pulak kita hentikan tindakan kita bila ujian datang menerpa. Business ni yang best nye adalah peluang melancong secara percuma di buka sebanyak TIGA KALI setahun buat semua usahawan. Jadi, jangan lah bila kita gagal sekali dua untuk dapat kan free travel ni kita terus give up...tapi kan bagus bila kita gagal tu kita jadikan tu sebagai motivasi untuk diri kite baiki segala kelemahan yang ada dan gunakan serta upgrade segala kelebihan yang Allah dah anugerahkan untuk kita.
Love letter from company. 
Bakal berlepas ke Incheon Airport september ni.


Kalau ikut kan, musim 'AUTUMN' masa sampai ke korea bulan september nanti...OWHHHH...mula berangan dah nak bergambar sambil melompat bintang di bawah rimbunan pokok-pokok yang berwarna warni ni.


Autumn in my heart. Yuhuuuuuu......jadi sila lah berangan nye uol. opsss...berangan jugak satu doa..tapi lagi kuat angan-angan tu jadi kenyataan bila kita serta kan dengan tindakan dan meminta direct pada Allah ;)


Tunggu update sal di KOREA nanti ye.
gamsahabnida


No comments:

Post a Comment